ויז'ניץ מונסי נגד 'משפחה': הראיון עם האדמו"ר הושג במרמה

    מכאן תצא קריאה לכלל עורכי כתבי העת שתפקידם לרומם כבוד התורה וחכמיה, שלא לזלזל בכבודם של צדיקי הדור
    ישראל פריי 5 Comment on ויז'ניץ מונסי נגד 'משפחה': הראיון עם האדמו"ר הושג במרמה

    פרופיל מקיף מלווה בראיון עם כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ מונסי שפורסם בעיתון החג של 'משפחה', מעורר סערה • גבאי החסידות פרסמו בעיתון 'המבשר' מודעת מחאה והתנערות • כל הפרטים

    צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    מכאן תצא קריאה לכלל עורכי כתבי העת שתפקידם לרומם כבוד התורה וחכמיה, שלא לזלזל בכבודם של צדיקי הדור
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתבה שמתפרסמת בגיליון החג של 'משפחה', ובה תיעוד של שיחה עם האדמו"ר על נס ההצלה בתקופת השואה, מעוררת סערה גדולה בחצר החסידות. והבוקר (רביעי) מתפרסמת בעיתון 'המבשר', מודעת מחאה מטעם גבאי האדמו"ר.

    לשליח עיתון 'משפחה' בניו יורק, הוצע על ידי גורמים בסביבת האדמו"ר להיכנס ולשמוע מפי האדמו"ר על אודות נס ההצלה. ובשבועון פרסמו את השיחה שמצטרפת לדרשות שונות בהן מספר האדמו"ר את נס ההצלה ככתבה ראשית בגיליון החג של 'משפחה'.

    2016-04-20 09.27.14

    הבוקר, מפרסם היומן 'המבשר' מודעה מטעם גבאי האדמו"ר, הרה"ח רבי יעקב רוזנפלד, ובה נכתב כי "הגיעה אלינו ידיעה מצערת אודות מאמר שנכתב על כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א בכתב העת 'משפחה' ועוד הוסיפו לפרסם תואר קודשו בשער. ראינו לחובה למחות ולחזור ולהבהיר מה שידוע בשער בת רבים דעת קדשו נגד פרסום תמונותיו אפילו בצורה חלקית, ובמיוחד נגד פרסום דברים ושיחות שנמסרו לאנשים פרטיים ללא אישור מפורש לפרסמם בעיתון ובמיוחד נגד הכתיבה עליו ועל קורות והליכות חייו".

    עוד נכתב במכתב שנכתב ע"י גבאי חצר החסדיות "מכאן תצא קריאה לכלל עורכי כתבי העת שתפקידם לרומם כבוד התורה וחכמיה, שלא לזלזל בכבודם של צדיקי הדור ולהשתמש בהם לצרכים מסחריים. ולמזהיר ולנזהר שלומים תן כמי נהר".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      גם אצל הרב וואזנר הם קיבלו הוראה בכתב יד לא לפרסם וגם עברו על זה צריך להחרים אותם פעם אחת ולתמיד הם נגד גדולי ישראל דרך אגב אחרי שפרסמו כתבת פרופיל על הרב עובדיה שבוע אחרי זה הוא נפטר ואחרי שפרסמו כתבת פרופיל על הרב וואזנר כמה ימים אחרי זה הוא נפטר זה מראה שזה עושה סוג של עיין הרע רח"ל ל"ע

    2. 4

      סליחה אבל לי זה נראה שאנשי החצר עושים מהאדמו"ר צחוק, אם האדמו"ר לא מסכים אז איפה הם [אנשי החצר] היו בזמן הראיון? ומה האדמו"ר עצמו לא רואה מצלמות? שיפסיקו להתל בנו!

    3. 3

      סליחה אבל זה פשוט נראה שעיתון משפחה לא שילם לחצר כמו שהם ציפו.

    4. 2

      גדולי ישראל אסרו לקרוא את עיתון משפחה

    5. 1

      במשפחה צריכים לראיין רק אדמורים שאוהבים פרסום, ודי להמבין