- רדיו קול חי - -

מוטי רוטמן הוא הזוכה בתחרות הקול הבא במוזיקה היהודית

תודה לך ה', אלו היו המילים הראשונות של זוכה הקול הבא שלתשואות הקהל המרוגש ניצח בתחרות הלא פשוטה.

אחרי לילה מותח במיוחד הוכרז מוטי רוטמן כזוכה הגדול בגמר הענק של תחרות הזמר 'הקול הבא' במוזיקה היהודית של קול חי ודוד פדידה.

האירוע שהתקיים בהיכל אוסישקין בבנייני האומה בירושלים, בחסות עיריית ירושלים, היה עמוס מפה לפה בבחורי ישיבות ואברכים מכל החוגים והסגנונות שבאו לראות את חתימת תכנית הדגל 'הקול הבא'.

הערב נפתח בדואטים משותפים של שישיית הגמר, כאשר שלושה מתמודדים מועדפים נבחרו על ידי חבר השופטים. בשלב זה הקהל בבית בחר להחזיר להתמודדות את ראובן בקר ואילו שני מתמודדים (שמואל הררי, אביגדור רוט) נשרו ונותרו ארבעה.

בשלב הבא עלו הארבעה ובצעו לבדם קטע מוזיקלי שבחרו. לאחר דין ודברים החליטו השופטים לעלות לגמר את מוטי רוטמן וראובן בקר כאשר משה חדד ויוסי מארק נשרו.

הקהל שהצביע בהמוניו דרך הדירוג באתר הקול הבא ודרך הטלפון בחר ומוטי רוטמן נבחר לקול הבא.

רוטמן, יהודי חסידי תושב ירושלים שעמל לפרנסתו, ניחן בקול ערב. באירועים משפחתיים הוא היה מפליא לזמר ותמיד אמרו לו 'לך תעשה עם זה משהו'.

אחיו שהוא מוזיקלי ו'פויקר' במקצועו שכנע אותו לגשת לתחרות הקול הבא. כבר באודישן הראשון היה ניכר שלא מדובר פה במשהו רגיל. "מרדכי בן דוד מחקה אותך" הגדיר זאת השופט אריה ברונר. ואכן אי אפשר לשמוע את רוטמן ולהיוותר אדיש. בשיר אותו בחר לבצע בגמר 'עוד ישמע' של שלמה קרליבך היה ניתן לראות שאפילו התקרה רועדת מהתרגשות.

רוטמן ניצח בעבר מחלה קשה בכח הרצון ובחצות הלילה הוא שוב ניצח והפעם נבחר לקול הבא של המוזיקה היהודית.

המנצח הגדול מקבל הפקת אלבום יוקרתי על ידי דוד פדידה מחברת FDD וכן חוזה ייצוג יחד בחברה לצד אמנים מובילים שחתומים בסוכנות.