שקד לא נרתעת מביקורת: "הצבא עבר על החוק"

    במדינת ישראל יש חופש ביטוי. בעיני העצרת הזאת בהחלט נופלת במסגרת חופש הביטוי ואני לא רואה איזושהי בעיה עם מישהו רוצה לבוא ולבטא את דעתו בעניין הזה
    ישראל פריי 1 Comment on שקד לא נרתעת מביקורת: "הצבא עבר על החוק"

    שרת המשפטים התייחסה לפרשת החייל היורה מחברון, וביקרה בחריפות את התנהלות הצבא • על העצרת הערב בכיכר רבין: "נופלת במסגרת חופש הביטוי"

    צילום: Israel Army Spokesperson
    במדינת ישראל יש חופש ביטוי. בעיני העצרת הזאת בהחלט נופלת במסגרת חופש הביטוי ואני לא רואה איזושהי בעיה עם מישהו רוצה לבוא ולבטא את דעתו בעניין הזה
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע העצרת שתתקיים הערב בכיכר רבין למען החייל אלאור אזריה שירה למוות במחבל בחברון, התראיינה הבוקר (שלישי) שרת המשפטים איילת שקד לתכניתו של קלמן ליבסקינד ברדיו "גלי ישראל" (FM94/106.5) ותקפה בחריפות את התנהלות הצבא בפרשה.

    "הצבא היה לא בסדר ועבר על חוק השיפוט הצבאי", אמרה השרה. "הוא הוציא תחקיר מבצעי בזמן שמתנהלת חקירת מצ"ח. זה לא היה צריך לקרות וזה החל את כל הבלאגן. כפי שאמרתי היה צריך לתת למצ"ח לחקור בשקט, למשפט להתנהל ולחכות לתוצאה הסופית".

    בנושא העצרת, הוסיפה השרה שקד: "במדינת ישראל יש חופש ביטוי. בעיני העצרת הזאת בהחלט נופלת במסגרת חופש הביטוי ואני לא רואה איזושהי בעיה עם מישהו רוצה לבוא ולבטא את דעתו בעניין הזה. יש מערכת משפט צבאית, אני סומכת עליה. החייל יזכה למשפט הוגן ונחכה לסופו. (…). אני בטוחה שמערכת המשפט הצבאית לא מושפעת מרעשי רקע לא לצד כזה ולא לצד אחר".



    1 תגובות

    מיין תגובות