כמה מיליונים מרוויח כיום פוליטיקאי בני ברקי לשעבר?

    בעקבות החוק הקובע כי השכר הגבוה ביותר בחברה לא יעלה על פי 35 מהשכר הנמוך בו - שכרו של נווה קוצץ בכמיליון שקלים ביחסית לשנה הקודמת
    ישראל פריי No Comments on כמה מיליונים מרוויח כיום פוליטיקאי בני ברקי לשעבר?

    שכר הבכירים: הקריירה המרשימה של האיש שגדל בבני ברק, החל את דרכו כיועץ לפוליטיקאים, הפך לפוליטיקאי בכיר בעצמו, וכיום משתכר במיליוני שקלים לשנה • לא הכל ורוד: החוק להגבלת שכר הבכירים "עלה" לו בכמיליון ש"ח לשנה

    צילום: Flash90
    בעקבות החוק הקובע כי השכר הגבוה ביותר בחברה לא יעלה על פי 35 מהשכר הנמוך בו - שכרו של נווה קוצץ בכמיליון שקלים ביחסית לשנה הקודמת
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים בהם מתנהל דיון ציבורי בהגבלת שכר הבכירים בחברות ציבוריות במשק, דיון ציבורי שמוכרע – בסופו של דבר – על ידי נבחרי הציבור בכנסת, מרתק לעקוב אחר הקריירה המרשימה של מי שהתחיל כח"כ צעיר בליכוד, וכיום מכהן כאחד מהמנכ"לים הבכירים במשק, ששכרו עולה למיליוני שקלים בשנה.

    דני נווה, נולד וגדל בבני ברק, למד במוסדות דתיים לאומיים, והשתלב בצעירותו בתפקידי יעוץ לפוליטיקאים בכירים. בהמשך מונה על ידי בנימין נתניהו למזכיר הממשלה, ובשנת 99 נבחר כחבר כנסת ברשימת הליכוד. תוך תקופה קצרה מונה ע"י שרון ללא תיק, ואח"כ לשר התעשייה והמסחר ולשר הבריאות.

    לאחר שפרש מהחיים הפוליטיים, הקים נווה קרן השקעות בתחום הרפואה, ולפני כשלוש שנים, מונה לעמוד בראשות אחת חברות הפיננסים הגדולות בישראל: כלל ביטוח.

    הצצה לשכרו המופלג של נווה ניתנה היום בהודעה שפרסמה היום החברה לבורסה, לפיה באספת בעלי המניות הקרובה יובא לאישור שכרו של נווה, המושפע באופן משמעותי מהחוק להגבלת שכר הבכירים.

    על פי ההודעה, שכרו של נווה יעמוד שני מיליון, שלוש מאות ושבעים אלף שקלים לשנה, שהם 131,750 שקלים לחודש ברוטו. בעקבות החוק הקובע כי השכר הגבוה ביותר בחברה לא יעלה על פי 35 מהשכר הנמוך בו – שכרו של נווה קוצץ בכמיליון שקלים ביחסית לשנה הקודמת.

    יצוין, כי נווה מועסק בכלל ביטוח במשרה של – 85% אחוזים בלבד, עובדה שאולי תוכל לנחם אותו על הקיצוץ הדרסטי בשכרו…



    0 תגובות