בכר בעקבות לחיאני: ביהמ"ש פסל את הבחירות בבת ים

    ככל הנראה יוגש ערעור לבית המשפט, אך לעת עתה הבחירות יתקיימו בעוד שישים יום
    ישראל פריי 1 Comment on בכר בעקבות לחיאני: ביהמ"ש פסל את הבחירות בבת ים

    דרמה עירונית: בת ים הולכת לבחירות חוזרות, לאחר שביהמ"ש קיבל את הטענות להתנהלות לא חוקית של המועמד המנצח יוסי בכר • בבחירות הסוערות שנערכו לפני כשנה, תמכו המפלגות החרדיות בעיר באלי יריב, שעתיד להפוך למועמד מוביל בעקבות ההתפתחויות

    ככל הנראה יוגש ערעור לבית המשפט, אך לעת עתה הבחירות יתקיימו בעוד שישים יום
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט המחוזי בתל אביב ביטל את הבחירות האחרונות בעיר בת ים, וקבע כי בשל כשלים, במרכזם, הקלטות של היועץ המשפטי של העירייה שמי שיסייע למועמד לראשות העיר יוסי בכר יזכה בביטול קנסות, ויחס מיוחד בעירייה. עוד נאמר בהחלטת בית המשפט כי נאספו ראיות על איומים כלפי עובדי עירייה שלא יסיעו בבחירתו של בכר לראשות העיר.

    בכר הוא המועמד שקיבל את מלא התמיכה של ראש העיר הקודם לחיאני, בערוץ 2 פורסם לפני כמה חודשים אך יחד הם הפעילו לחצים כבדים על אנשים שיצביעו למועמד בכר.

    כזכור לפני קצת יותר משנה התקיימו בחירות חוזרות בעיר בת ים, בעקבות החלטת בית המשפט לשלוח את ראש העיר הקודם שלמה לחיאני למאסר, שני מתמודדים הציעו את עצמם בבחירות החוזרות, יוסי בכר מועמדו של לחיאני, שזכה לקבל תמיכה גם מיו"ר יחד אלי ישי, והמועמד השני הוא אלי יריב, שזכה לקבל את תמיכתם של גדולי ישראל וכמובן המפלגות החרדיות דגל התורה וש"ס.

    רפי ברנז יו"ר תנועת ש"ס בבת ים אומר היום לאתר 'קול חי' כי "אנחנו בנציגות החרדית מאוחדים מאוד ונעשה ככל אשר יורו לנו הרבנים". עוד הוסיף, "ככל הנראה יוגש ערעור לבית המשפט, אך לעת עתה הבחירות יתקיימו בעוד שישים יום".

    גורם ב'דגל' העריך כי בכר עשוי ללכת בדרכו של לחיאני קודמו, וללכת אף הוא למאסר ממושך, בשל חומרת האישומים שקיבל היום בית המשפט.



    1 תגובות

    מיין תגובות