נטורי קרתא: תומכים בסנדרס עקב התבטאויותיו נגד ישראל

    "הם רק שכחו שהוא יהודי, וזה נוגד את הדעות הקיצוניות שלהם שליהודים אסור לשלוט בגלות"
    ישראל פריי 5 Comment on נטורי קרתא: תומכים בסנדרס עקב התבטאויותיו נגד ישראל

    חוגי הנטורי קרתא הקיצוניים לוקחים את עמדת המיעוט שלהם גם לבחירות בארה"ב: בעוד רוב חרדי ניו יורק במפלגה הדמוקרטית יתמכו היום בהילארי קלינטון, החליטו הקיצוניים לתמוך דווקא במועמד שמחזיק בדעות אנטי ישראליות מובהקות

    "הם רק שכחו שהוא יהודי, וזה נוגד את הדעות הקיצוניות שלהם שליהודים אסור לשלוט בגלות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד שעות אחדות יקומו להם תושבי העיר ניו יורק ליום חג פוליטי, ההתרגשות הרבה לקראת הבחירות לפריימריז שמתקיימות היום בתפוח הגדול נחשבות לחשובות ביותר בעייני המעומדים, שהחלו בקרב על הקול החרדי בעיר הגדולה, רוב המצביעים בניו יורק הם חברים במפלגה הדמוקרטית שנחשבת המפלגה הדומיננטית ביותר במדינה, אך יחד עם זאת ישנם לא מעט מצביעים למפלגה הרפובליקנית.

    בשבוע שעבר פורסמו כרזות בארה"ב כי בחסידות סאטמר החליטו לתמוך במועמדת מטעם הדמוקרטים הילארי קלינטון וזאת כהכרת הטוב על הסיוע שנתנה במהלך השנים לקהילה החרדית בניו יורק. חשוב לציין כי המועמדים כולם הגיעו לבקר את האדמורי"ם ואף ערכו סיור בשכונות החרדיות של ניו יורק.

    מי שכהרגלם חייבים להיות יוצאי דופן, הם קהילת הנטורי קרטא בארה"ב שהודיעה הבוקר כי היא תתמוך במועמד הדמוקרטי ברני סנדרס וזאת עקב ההתבטאות שלו נגד הכוחניות של ישראל כלפי הפלסטינים, חרדי תושב ניו יורק שבארה"ב אמר לנו אמש כי "הנטורי קרטא הולכים עם סנדרס שמתבטא בחריפות נגד ישראל רק הם שכחו שהוא יהודי, וזה נוגד את הדעות הקיצוניות שלהם שליהודים אסור לשלוט בגלות".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      נטורי מה אה קרתא האם בכלל נשארו אנשים כאלו.

    2. 4

      שוטים חסרי בינה ודעת משועממים פרובוקטיבים ללא כל אידיאולוגיה

    3. 3

      זה הזוי איך שאפשר להאכיל שקרים. נטורי קרתא מאז ומעולם, כמו עוד הרבה יהודים בארה"ב אינם נוטלים כלל חלק בבחירות בארה"ב, מתוך עקרון שלא להתערב בין המועמדים ולמשוך אש ח"ו עקב בחירה כזו או אחרת של יהודי.

    4. 2

      אם הוא יקים את הבטחותיו- זה מצוין!

    5. 1

      אחלה אנשים חבל רק שהם משוגעים