אבוטבול: "אני בעד השלטים, התערבות בית המשפט – אכזרית"

    "אני לא מתבייש לומר את זה, אני בעד השלטים הללו, אנחנו מורידים אותם בכפייה, אותם תושבים צודקים, למה הילדים שלהם צריכים לראות את אותם מראות?"
    דוד לזר No Comments on אבוטבול: "אני בעד השלטים, התערבות בית המשפט – אכזרית"

    סרטון תליית שלטי הצניעות בעיר בית שמש – שהתפרסם הבוקר באתר 'קול חי' מעורר סערה רבתית • אבוטבול: "באופן אישי אני בעד תליית השלטים, הכל בגלל כמה נשים דתיות לאומיות שממומנות על ידי הרפורמים"

    שלטי צניעות | אילוסטרציה צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90
    "אני לא מתבייש לומר את זה, אני בעד השלטים הללו, אנחנו מורידים אותם בכפייה, אותם תושבים צודקים, למה הילדים שלהם צריכים לראות את אותם מראות?"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סרטון תליית שלטי הצניעות בעיר בית שמש – שהתפרסם הבוקר באתר 'קול חי' מעורר סערה רבתית לאחר שראש העיר משה אבוטבול אמר הבוקר לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "באופן אישי אני בעד תליית השלטים, אותם תושבים שתלו אותם – צודקים".

    הלילה בבית שמש: הקנאים מטפסים ותולים את שלטי הצניעות

    אבוטבול סיפר כי "בסך הכל כל הסיפור הוא בגלל שלוש – ארבע מספר נשים שמוציאות לנו את המיץ, הן שייכות למגזר הדתי לאומי, הן לקחו להם עורך דין דרך מרכז רפורמי ותבעו את העירייה ב100,000 ₪ על זה שראש העיר לא מסיר את השלטים".

    לדברי ראש עיריית בית שמש, "מבחינתנו, השלטים נמצאים במקומם, זה מקומם שהם מתערבים בשכונות פנימיות, אין סיבה להוריד את השלטים", לדבריו, "זה אכזריות שבית המשפט מתערב בנושא הזה, אנשים קנו דירות והם רוצים לחיות כפי אורח חייהם, זה כמו שלט 'נא לשמור על השקט'", אמר אבוטבול.

    "אני לא מתבייש לומר את זה, אני בעד השלטים הללו, אנחנו מורידים אותם בכפייה, אותם תושבים צודקים, למה הילדים שלהם צריכים לראות את אותם מראות?", הדגיש שוב ראש העיר, "למה בירושלים הם לא מבקשים את זה? שם ברקת הואר יקיר העיר?".

    אבוטבול הוסיף לתקוף את בית המשפט והבהיר כי למרות שהוא מחויב לפסיקת בית המשפט – עדיין זכותו לא להסכים עימו, "כולם סובלים מבית המשפט, היום אפילו נתניהו סובל מהם", אמר.

    בהמשך הריאיון סיפר כי נפגש אמש יחד עם ראשי רשויות עם שר הפנים אריה דרעי. "למרות פרשת החקירה – אריה דרעי היה ממוקד, קשוב ועם המון סבלנות", סיפר.

    עוד הוא הוסיף כי "למרות שבתחילת הדברים איחלתי לו בשם כל ראשי הרשויות – הצלחה ושיהיה חזק, תתפלאו לשמוע, הוא התנהג כאילו אין לו חקירה בצלו".

    "יש לנו אבא במשרד הפנים, בניגוד לשנים קודמות שהיו שם שרים מהליכוד, הרגשנו שיש לנו אבא. מאז שהוא נכנס כולם זוכים לחמימות יתר במשרד הפנים", הוסיף.



    0 תגובות