פרי: "מי שהחליט שאנחנו שונאי חרדים הם אלה שנאבקו בנו"

    ההתייחסות של המפלגות החרדיות ואזרחי ישראל לחוק שהעברנו היא שגויה. הייתה לנו כוונה אמיתית להרחיב את השוויון
    ישראל פריי 2 Comment on פרי: "מי שהחליט שאנחנו שונאי חרדים הם אלה שנאבקו בנו"

    בכיר 'יש עתיד' יעקב פרי מביע אי שביעות רצון מהדיון בחוק הגיוס בבג"צ ומהשיח הציבורי שהתפתח בעקבותיו: "כל ההתייחסות לתהליך – שגוי" • פרי למוטי לביא: "אני מכיר חלק ממאזיני 'קול חי', אתה מייחס להם אינטיליגנציה פחותה מדי"

    צילום: Flash 90
    ההתייחסות של המפלגות החרדיות ואזרחי ישראל לחוק שהעברנו היא שגויה. הייתה לנו כוונה אמיתית להרחיב את השוויון
    20:06
    18.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on הסיעות מתלבטות אם לאשר; נתניהו מציג מתווה מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלגול הדיון בחוק הגיוס המתוקן חזרה אל פתחו של בג"צ, מעורר שוב את להט הוויכוח בסוגיה שנדמה כי לעולם לא תסתיים. בראיון למהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא, אומר ח"כ יעקב פרי, איש 'יש עתיד', כי דברי שופטי בג"צ בדיון המקדים שנערך אתמול, מאששים ומחזקים את צדקת טענות מפלגתו.

    אלא שגם נימת הביקורת שמתחו השופטים על החוק הנוכחי, לא משביעות את רצון נציג 'יש עתיד'. "אנחנו בהחלט לא שבעי נחת. אנחנו חושבים שכל ההתייחסות לתהליך שגוי. המאבק, או שמא המוטיבציה שהייתה לנו לחוקק את השוויון בנטל היו כביכול בגלל מאבקנו בחרדים. זה לא נכון. לא היה ולא נברא".

    פרי סבור כי כוונת מפלגתו מובנת – בקרב הציבור – שלא כהלכה: "ההתייחסות של המפלגות החרדיות ואזרחי ישראל לחוק שהעברנו היא שגויה. הייתה לנו כוונה אמיתית להרחיב את השוויון. גם כשחוקקנו אמרנו שזה לא מאה אחוז". המרואיין סירב להסכים לקביעה שמפלגתו שונאת חרדים: "מי שהחליט שאנחנו שונאי חרדים הם אלה שלחמו נגדנו, זה לא עובר, לא נוגע במאבק של חילונים-חרדים שלא היה ולא נברא".

    לביא: לפחות חלק ממאזינינו יגידו כעת לעצמם: זה כמו לתת סטירה ואז להגיד 'לא התכוונתי להכאיב', לא כך?

    "אני מכיר חלק ממאזיני 'קול חי', אתה מייחס להם אינטיליגנציה פחותה מדי. חלק מהם מבינים, ואגיד לך יותר מזה, גם הח"כים החרדים הבינו שהתהליך, הכיוון, הטרנד, הוא נכון לחרדים, לחברה, ולרחוב בישראל. בסך הכל העברנו חוקים מתחשבים ורגישים. אם אתה רוצה באיזשהו מקום לקבל זכויות, אתה צריך להיות חלק מהמערך הביטחוני ומהכוח הכלכלי של המדינה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רשע וטיפש ממש מנסה לכסות את השמש בכברה, שנאה מרגישים א"א להתווכח

    2. 1

      המעניין שרק החרדים ה-ם הבעיות של המדינה הנסחפת בים סוער של ערבים ושמאלנים ימניים וכ'ו ועוד לא שמעתי בזה התערבות חרדים, אם אנחנו כ"כ מעניינים נראה אותם ר–ק לא אוכלים חמץ בפסח ו-ז-ה-ו אפי' על המינימום א"א לסמוך עליהם [כל מצביע שם אומר: העיקר שיסלקו את החרדים מהשלטון ולא באמת לדאגה לאוכלוסיה המסכנה שלהם]