פלח שוק 2.9.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 2.9.12
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:https://files.93fm.co.il/uploads/2012/09/pelach-shuk-2.9.12.mp3|titles=pelach shuk 2.9.12]

    'בזק' משיקה, לראשונה, חבילה קווית וסלולארית משולבת. החבילה כוללת סלולאר ללא הגבלה של 'פלאפון' כולל SMSים וגלישה ללא הגבלה, יחד עם קו טלפון ביתי נייח במסלול הכולל 100 דקות, ותשתית אינטרנט ביתי בקצב של 10 מגה. מחיר החבילה עומד על 239 שקלים בחודש. מנכ"ל בזק, אבי גבאי מסר: "השילוב של שתי טכנולוגיות מובילות, מבטיח שאיכות המוצר תהיה הטובה ביותר בשוק".

    בשבוע שעבר התקיים מעמד סיום מרשים לחידון שמירת הלשון הגדול של 'בזק' בהשתתפות רבנים ואישי ציבור ומאות משתתפים. 6 בנים ו- 6 בנות זכו במקום הראשון בשני אירועים נפרדים שהתקיימו, וכל אחד מהזוכים קיבל פרס כספי של 2000 שקלים.

    ברשת 'יש' משיקים את מבצעי ראש השנה ומציגים מגוון גדול של מוצרים לשולחן החג ב-8.99 ש"ח בהם: 'געפילטע פיש 'יש', מיץ ענבים או יין 'יש' ועוד.

    חדש מ'סנו' – רדיד אלומיניום חתוך נשלף אחד אחד. המוצר מתאים במיוחד לשבתות ובאריזה נוחה לשימוש הכוללת 110 דפים נפרדים.

     

    הירחון 'זמן' שהגיע זה מכבר לחנויות כבר זכה להיקף מכירות חסר תקדים. בימים אלו נערכים להשקת "ירחון תשרי" שיכיל מגוון כתבות ולצידן סיפור חדש בהמשכים מאת הסופר מ.ארבל.

    מנכ"ל 'בנק מזרחי-טפחות', אלי יונס, התייחס לדוחות הכספיים של הבנק ואמר: "התוצאות המרשימות אליהן הגענו ברבעון השני של השנה ובראשן, רווח נקי של 295 מיליון ₪ – גידול של למעלה מ-17% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, ותשואה להון של 15.4% מצביעות על המשך הצמיחה וההתרחבות של מזרחי טפחות, רבעון אחר רבעון, על בסיס הפעילות העסקית השוטפת"

    'אל על' יוצאת במבצע "אחרי החגים" – 3 ימים של מכירה מוקדמת במחירים מיוחדים מיום שלישי השבוע. טיסות לאירופה יימכרו החל מ- 289$, המזרח הרחוק החל מ- 799$, צפון אמריקה החל מ- 999$ ועוד. הכרטיסים לטיסות בין התאריכים ל' בתשרי לי"ח בטבת.



    0 תגובות