המועמד הדמוקרטי: "חייבים לומר, נתניהו לא תמיד צודק"

    "האם למזכירת הממשלה קלינטון יש את הידע והניסיון הדרוש כדי להיות נשיאה? כמובן שכן אבל אני מפקפק בכושר השיפוט שלה. היא הצביעה בעד המלחמה בעיראק והובילה למחדל מדיניות החוץ הגרוע ביותר בהיסטוריה של המדינה הזאת"
    דוד לזר 7 Comment on המועמד הדמוקרטי: "חייבים לומר, נתניהו לא תמיד צודק"

    המועמד הדמוקרטי ברני סנדרס לא מפסיק לבקר את ישראל ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו • הבוקר ערכה רשת CNN עימות בינו לבין קלינטון והנושא המרכזי שעמד במרכז העימות היה היחס לישראל

    צילום: פייסבוק ברני סנדרס
    "האם למזכירת הממשלה קלינטון יש את הידע והניסיון הדרוש כדי להיות נשיאה? כמובן שכן אבל אני מפקפק בכושר השיפוט שלה. היא הצביעה בעד המלחמה בעיראק והובילה למחדל מדיניות החוץ הגרוע ביותר בהיסטוריה של המדינה הזאת"
    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד הדמוקרטי ברני סנדרס לא מפסיק לבקר את ישראל ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו. הבוקר (שישי) ערכה רשת CNN עימות בין המועמדים לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית סנדרס מול הילרי קלינטון.

    נושא מרכזי שעמד במרכז העימות היה היחס לישראל. למרות שסנדרס קרא לעצמו "100 אחוז פרו-ישראלי",הוא הבהיר כי השלום במזרח התיכון דורש טיפול בעם הפלסטיני בכבוד", על נתניהו אמר כי "יגיע הזמן, אם אנחנו הולכים לפעול למען השלום, שבו נהיה חייבים לומר כי נתניהו אינו צודק כל הזמן". לדבריו השיבה קלינטון כי "אף אחד לא אומר שכל מנהיג תמיד צודק אבל הוא במצב קשה".

    בהמשך תקף סנדרס אישית את קלינטון ושאל: "האם למזכירת הממשלה קלינטון יש את הידע והניסיון הדרוש כדי להיות נשיאה? כמובן שכן אבל אני מפקפק בכושר השיפוט שלה. היא הצביעה בעד המלחמה בעיראק והובילה למחדל מדיניות החוץ הגרוע ביותר בהיסטוריה של המדינה הזאת".

    קלינטון לא נשארה חייבת והשיבה: "רק לפני כמה ימים הוא ישב לראיון עם ה'ניו יורק דיילי ניוז' ולא ידע להשיב על שאלות חשובות בנושאי חוץ. הוא אמר שאם היו הניירות לפניו הוא היה יכול לתת תשובה. זה כושר שיפוט?".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      חייבים להתפלל שאתה לא תהיה נשיא……

      1. זה בסדר אין סיכוי קלוש שיהיה נשיא…….

    2. 6

      מה יש לו זה? שירד לנו מהוריד!

    3. 5

      נתניהו בד"כ טועה…

    4. 3

      סוף סוף הוא מתחיל לדבר לענין.
      אבל ת'אמת שהוא טועה, כי מתי נתניהו כן צודק?

    5. 2

      נתניהו גועל נפש של ראש ממשלה