דרעי בנאום מפויס: "אמתין בשקט ובסבלנות לסיום החקירה"

    אמרתי מהרגע הראשון: אהיה מוכן לענות לכל שאלה מכל גוף של גורמי אכיפת החוק ואני חוזר על זה כאן שוב
    איתי גדסי 1 Comment on דרעי בנאום מפויס: "אמתין בשקט ובסבלנות לסיום החקירה"

    יו"ר ש"ס נשא דברים בטקס הרמת כוסית של המרכז השלטון המקומי, והביע אמון ברשויות החקירה ואכיפת החוק: "פועלים ביושר ובנאמנות, עושים את עבודתם" • "אנחנו עובדים כרגיל, מבוקר עד לילה"

    צילום: Miriam Alsterl/Flash90
    אמרתי מהרגע הראשון: אהיה מוכן לענות לכל שאלה מכל גוף של גורמי אכיפת החוק ואני חוזר על זה כאן שוב
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס הרמת כוסית של מרכז השלטון המקומי לקראת חג הפסח, נשא דברים שר הפנים אריה דרעי, שהתייחס – בין היתר – לחקירה המתנהלת נגדו. "אין זה סוד שאני עובר ימים לא קלים אבל אני והצוות שלי גם במשרד הפנים וגם במשרד הפריפריה, הנגב והגליל, עובדים כרגיל מבוקר עד לילה", אמר ופירט, "ישיבות, סיורים וברוך השם גם הרמות כוסית לרגל החג".

    דרעי נשמע מפויס, והביע אמון מוחלט ברשויות אכיפת החוק. "אמרתי מהרגע הראשון: אהיה מוכן לענות לכל שאלה מכל גוף של גורמי אכיפת החוק ואני חוזר על זה כאן שוב. אין לי ספק שגורמי אכיפת החוק פועלים ביושר ובנאמנות, עושים את עבודתם ובודקים כל דבר. אני אמתין לסיום החקירה בשקט ובסבלנות ובעזרת השם".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס באירוע למצב הביטחוני: "אנחנו נדרשים לאורך רוח, אנחנו יודעים שיש ניסיונות, גם עכשיו, לשנות את מגמת הירידה במספר הפיגועים. יש ניסיונות, גם עכשיו, לנסות לחדש את ההתססה ואת האלימות, בייחוד סביב חג הפסח והר הבית, כפי שחווינו קודם לכן בחגי תשרי.

    "לקראת חג הפסח, יש כל מיני גורמים קיצוניים, שמפיצים שקרים לגבי מדיניותנו בהר הבית כדי לגרום למהומות, כדי להתסיס את השטח. אנחנו פועלים נגד המסיתים הללו ונגד גורמי ההסתה, אנחנו נעבה כוחות במקומות החיכוך, אנחנו נפעיל אמצעי הגנה נוספים. אנחנו גם מעבירים, מסרים לירדן, לרשות הפלסטינית ולכלל העולם הערבי.

    "אני קורא גם לכם, ראשי הרשויות, יהודים וערבים כאחד, לפעול מול הציבורים שלכם כדי להרגיע את השטח. לא לתת למיעוט קיצוני לשנות את מהלך הדברים. אני אומר לכם בבטחה – אין שום שינוי במדיניות שלנו ביחס לסטטוס-קוו בהר הבית, אל תאמינו לשקרים, גם כאלה שלצערי מופצים על ידי כמה חברי כנסת. אנחנו מחויבים לשמירה על השלום, לשמירה על הביטחון ונעשה מה שצריך כדי להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות