האדמו"ר מסדיגורה נגד נופשוני פסח: "מה עם 'והגדת לבנך'?!"

    לא לנסוע לבתי מלון ובתי הארחה, איש וביתו יקיימו את סדר החג ויעבירו לבניהם את סיפור הנס
    ישראל פריי No Comments on האדמו"ר מסדיגורה נגד נופשוני פסח: "מה עם 'והגדת לבנך'?!"

    תופעת נופשוני פסח ההולכת וצוברת תאוצה, נתקלת בהתנגדות נחרצת של חבר מועצת גדולי התורה • בשיחה נוקבת שנשא, הסביר האדמו"ר את מעלת החג, את חשיבות העמל בהכנתו ועריכתו בבית • פסק: "אין לנסוע לבתי מלון ובתי הארחה"

    לא לנסוע לבתי מלון ובתי הארחה, איש וביתו יקיימו את סדר החג ויעבירו לבניהם את סיפור הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תופעת הנסיעות לבתי מלון בחג הפסח הולכת וצוברת בשנים האחרונות תאוצה. משפחות רבות מצטרפות למעגל סוגרי בתיהם בחג, ובעקבותיהם צצו עוד ועוד מלונות וחברות נופש המציעות חבילה קורצת: אין צורך לטרוח בניקיונות או בהכנת הסדר, כל שעליך לעשות הוא לעלות על הרכב או המטוס, והחג יגיע אליך מושלם, על מאכליו, ניקיונותיו, טיוליו ומופעיו.

    לצד פריחת הענף, גוברים הקולות המביעים הסתייגות מהקלות בה אנשים נפטרים מעמל החג ובוחרים בדרך הקלה של יציאה לנופש בו. מי שיוצא היום באופן גלוי ונחרץ נגד התופעה, הוא כ"ק האדמו"ר מסדיגורה, חבר מועצת גדולי התורה.

    "צו השעה הוא לקיים בחג את המצווה והגדת לבנך", אמר היום האדמו"ר ופירט את האלטרנטיבות הבלתי רצויות: "לא לנסוע לבתי מלון ובתי הארחה, איש וביתו יקיימו את סדר החג ויעבירו לבניהם את סיפור הנס".

    הדברים החריפים נאמרו בפני עשרות מתנדבי ארגון זק"א תל אביב, שהגיעו לשיחת קודש מיוחדת לקראת חג הפסח, ולהתברך מפי קדשו. "העוסקים בצרכי ציבור, בפרט בנושא חסד של אמת ללא קבלת שכר יכולים להגיע לדרגות גבוהות", אמר ובירך כל אחד מהם באופן אישי.



    0 תגובות