"הקרבנו 400 שהידים, צריך לעצור את העלייה להר הבית"

    "באינתיפאדה השנייה הקרבנו 400 שהידים למען מסגד אל-אקצא. העם שלנו עומד על זכותו במסגד, ומגן עליו בכל כוחו. העם הפלסטיני הוא השומר של המסגד"
    איתי גדסי 4 Comment on "הקרבנו 400 שהידים, צריך לעצור את העלייה להר הבית"

    הוא בקושי חזר למשכן הכנסת לאחר חודשים של השעיה והנה הוא כבר מעורר את המהומה הבאה • הבוקר אמר ח"כ זחאלקה כי "לאור עליות היהודים הגוברות מיום ליום למסגד אל-אקצא, עלינו לעצור זאת בכל דרך אפשרית"

    ח"כ ג'אמל זחאלקה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    "באינתיפאדה השנייה הקרבנו 400 שהידים למען מסגד אל-אקצא. העם שלנו עומד על זכותו במסגד, ומגן עליו בכל כוחו. העם הפלסטיני הוא השומר של המסגד"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוא בקושי חזר למשכן הכנסת לאחר חודשים של השעיה והנה הוא כבר מעורר את המהומה הבאה. הבוקר (חמישי) אמר ח"כ ג'מאל זחאלקה לאתר הפלסטיני 'דוניא אל-ווטן', כי "לאור עליות היהודים הגוברות מיום ליום למסגד אל-אקצא, עלינו לעצור זאת בכל דרך אפשרית".

    לדבריו של זחאלקה, "באינתיפאדה השנייה הקרבנו 400 שהידים למען מסגד אל-אקצא. העם שלנו עומד על זכותו במסגד, ומגן עליו בכל כוחו. העם הפלסטיני הוא השומר של המסגד". הוא הוסיף, כי "העליות של היהודים הן הגורם לפרוץ האינתיפאדה השלישית, שהמשכה בגדה ובירושלים תלוי בהצטרפות הארגונים הפלסטיניים למאבק. השאלה היא אם הארגונים יצטרפו למאבק העממי ויפעלו ברמת המולדת כולה, או שהם יותירו את המאבק בידי צעירים שיוצאים לפיגועי בודדים?".

    עוד הוא הוסיף כי "ישראל ממשיכה בפרויקט הציוני-קולוניאליסטי שלה זה 100 שנים, והיא לא מתנהגת כמדינה אלא כארגוני התנחלות ציוניים, ומנסה לעשות מצור על הערבים, מפקיעה את אדמותיהם ומונעת מהם לחיות". לדבריו, למרות שהרשימה המשותפת בכנסת עושה דברים, "חשוב יותר המאבק העממי להגנה על הבית והאדמה".

    דבריו עוררו סערה רבתית מכל קצוות הקשת הפוליטית. ח"כ איציק שמולי אמר כי "האמירות של זחאלקה כי "באינתיפאדה השנייה הקרבנו 400 שהידים בשביל מסגד אל-אקצא" והייעוץ שהוא נותן להמשך האינתיפאדה בגדה ובירושלים לא מותירות מקום לספק לגבי האינטרסים שלו. חבר בכנסת ישראל שמעודד הסתה ואלימות ומיחצ"ן פעילות מסוכנת נגד המדינה הוא משהו שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום. לדבר הזה צריך לשים סוף אחת ולתמיד".

    ח"כ נאוה בוקר אמרה כי "זחלאקה משחק עם הדמוקרטיה הישראלית בחתול ועכבר. בהתחלה הוא מסית, אחר כך הוא מקבל עונש השעיה מגוחך ואז הוא שוב מסית. הנה, רק נגמר העונש המצחיק שקיבל של חודשיים השעיה וכבר הוא מסית שוב. אולי כדאי שועדת האתיקה והמשטרה יבינו שיש לנו עסק עם אדם שמחפש לראות דם יהודים נשפך כמים לקראת חג הפסח? אני קוראת להסיר את החסינות של זחלאקה, לפתוח בחקירה ולעצור אותו לפני שיהיה מאוחר מדי. מקומו בכלא".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אני לא מבין למה יש ערבים בכנסת חברי כנסת שמקבלים בחודש שלושים אלף ואני אברך בקושי מרוויח
      ארבע אלף ועוד מתוך הכנסת שלנו הם מסיטים את הערבים לעשות פיגועים בוז לכם ממשלה נבזת

      1. תפסיק עם השם המטומטם הז שעמד והסתכל ותחליף לשם נורמלי יותר לא???!!

      2. שקרן, אתה לא אברך אלא בחור ישיבה משועמם.

        1. צודק, אברך לא קורא לעצמו בשם כזה וגם שמתי לב שרק בזמן האחרון הוא התחיל להגיב על כל דבר כנראה שהוא באמת בחור ישיבה מושעמם, אוי צריך למצוא לבחורים האלו משהו מועיל יותר לעשות בבין הזמנים!!!!!
          יש למישהו רעיון???????