התושבים האלעדים בחרו: לא רוצים חול בגינות המשחקים

    "הבטחנו לתושבים שנשקם את חזות העיר, ונביא את אלעד למקום שבו נוכל להתגאות באיכות החיים השוררת בה. בסייעתא דשמיא אנחנו כבר בעיצומו של התהליך המבורך הזה, אך חשוב לומר שאנחנו עוד בתחילתה של המלאכה, ואי"ה נמשיך בה עד להשלמתה"
    דוד לזר No Comments on התושבים האלעדים בחרו: לא רוצים חול בגינות המשחקים

    מהפך הגינות הציבוריות באלעד בעיצומו • עשרות גינות ציבוריות וגינות משחקים עברו שיקום ושיפוץ במהלך החודשים האחרונים • ראש העיר ישראל פרוש: "התהליך בעיצומו, אנחנו רק בהתחלה"

    "הבטחנו לתושבים שנשקם את חזות העיר, ונביא את אלעד למקום שבו נוכל להתגאות באיכות החיים השוררת בה. בסייעתא דשמיא אנחנו כבר בעיצומו של התהליך המבורך הזה, אך חשוב לומר שאנחנו עוד בתחילתה של המלאכה, ואי"ה נמשיך בה עד להשלמתה"
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיריית אלעד מסכמים בסיפוק חצי שנה בה התבצע מהפך של ממש בכל הקשור בחזות העיר. במהלך החודשים האחרונים שמו לב התושבים לעבודות גינון נרחבות, שהתבצעו בעשרות גינות ציבוריות ומפרידי תנועה בעיר. כמו כן החל שיפוץ ושיקום גינות משחקים ציבוריות במתחמים רבים בעיר.

    כזכור, מיד לאחר תום שנת השמיטה, התקשרה העירייה עם חברת גוון ירוק, שהחלה לפעול בכל רחבי העיר. במהלך הפעילות נשתלו עשרות אלפי פרחים, חלקם עונתיים וחלקם עמידים. כמו כן נשתלו עצים חדשים, תוכננה ובוצעה מחדש הכניסה לעיר, ועוד חידושים רבים התגלו לתושבים בגינות.

    העבודות, שהובלו על ידי מחלקת שפ"ע, כללו גם שיפוץ כיכרות ישנות ועיצובן מחדש, כך הושמשה מחדש המזרקה בכיכר הראשונה בעיר, תוך שינוי מבורך של זרמי המים. כמו כן הושלמה בניית הכיכר החדשה בצומת הרחובות רבי יהודה הנשיא – שמעון בן שטח, שם הונח סלע טבעי עם מפל מים ואורות צבעוניים. כאמור, לאחר עבודת מיפוי ותכנון, החלה עבודת שיקום השטחים הציבוריים הפתוחים, וכך נפרסו מאות מטרים של דשא חדש ואיכותי, הוחלפו ונצבעו מתקני משחקים שבורים.

    כזכור, במהלך החורף, התבקשו התושבים לבחור את העדפותיהם באשר לשיפוץ הגינות, כאשר האופציות כללו החלפת ארגזי החול במשטחי גומי. לאחר פרסום השאלון, הגיעו ללשכת ראש העיר כאלף תשובות מתושבים רבים, ולאחר ניתוח הפניות הרבות, עלה כי רוב מוחץ של העונים, העדיף החלפת החול בגומי, כאשר חלק ניכר מהפונים ביקשו להותיר מרחבים קטנים של חול, לפיתוח המוטוריקה אצל הילדים הקטנים.

    ואכן, עתה החלה עבודת ההחלפה של ארגזי החול במשטחי גומי גדולים, שעליהם נפרשו מרבדי דשא סינטטי, להשלמת המראה והנוחות לילדים. עם זאת, כפי בחירות התושבים, יוותרו גם משטחי חול מגודרים בחלק מהמתחמים המרכזיים.

    ראש העיר, פרוש, שיצא יחד עם סגרה"ע ומחזיק תיק שפ"ע צוריאל קריספל, והמשנה לראש העיר שי נתן, לסיור במקומות העבודה, אמר בסיפוק כי "הבטחנו לתושבים שנשקם את חזות העיר, ונביא את אלעד למקום שבו נוכל להתגאות באיכות החיים השוררת בה. בסייעתא דשמיא אנחנו כבר בעיצומו של התהליך המבורך הזה, אך חשוב לומר שאנחנו עוד בתחילתה של המלאכה, ואי"ה נמשיך בה עד להשלמתה".



    0 תגובות