פרשת החייל • היום: הצהרת תובע ודיון בהארכת המעצר

    "הייתי די נסער, יכול להיות בגלל זה ושהידיים שלי היו מלאות בדם של אופירבכל מקרה אני לא רגיל ככה להגיע לזירה ולראות מחבל ככה מת, לא רגיל לראות אנשים מתים, מחבלים".
    דוד לזר No Comments on פרשת החייל • היום: הצהרת תובע ודיון בהארכת המעצר

    הבוקר צפוי בית הדין הצבאי ביפו לקיים דיון סביב הארכת מעצרו של החייל שירה במחבל מנטרל בחברון ועורר סערה משפטית ותקשורתית • כמו"כ בדיון צפויה להישמע הצהרת תובע בעניינו של החייל

    צילום: Flash90
    "הייתי די נסער, יכול להיות בגלל זה ושהידיים שלי היו מלאות בדם של אופירבכל מקרה אני לא רגיל ככה להגיע לזירה ולראות מחבל ככה מת, לא רגיל לראות אנשים מתים, מחבלים".
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (חמישי) צפוי בית הדין הצבאי ביפו לקיים דיון סביב הארכת מעצרו של החייל שירה במחבל מנטרל בחברון ועורר סערה משפטית ותקשורתית. כמו"כ בדיון צפויה להישמע הצהרת תובע בעניינו של החייל.

    בעדות עצמה של החייל שפורסמה השבוע צוטט החייל בדברים הבאים: "באותה שנייה מישהו, אני חושב שאחד האזרחים, צועק 'תיזהרו, יש עליו אולי מטען', כאילו חגורת נפץ. וראיתי אותו עם מעיל שחור גדול, אני חושב סגור. התחילו לעלות לי סרטים של חוליית חמאס שאמרו לנו שמתכוונת לעשות פיגוע איכות, יכול להיות התאבדות. המעיל שלו היה פרוותי וגדול, ביום שמש חם ממש, 30 מעלות… כל הסרטים האלה גרמו לי לקבל החלטה לא פשוטה ממש בשבריר של שנייה, אני דורך את הנשק, אומר לאנשים שיזוזו ויורה לו כדור אחד בראש".

    עוד אמר החייל בעדותו כי "הייתי די נסער, יכול להיות בגלל זה ושהידיים שלי היו מלאות בדם של אופירבכל מקרה אני לא רגיל ככה להגיע לזירה ולראות מחבל ככה מת, לא רגיל לראות אנשים מתים, מחבלים".

    לדבריו, "במידה והייתה לו באמת חגורת נפץ והוא היה מתפוצץ, מה היה קורה? כמה הרוגים היו? היו שואלים למה אף אחד לא חשב לוודא את הניטרול. וזה מה שעשיתי, וידאתי את הניטרול".

    על ראשי המדינה אמר החייל החשוד בהריגה כי "בעצם כמו שראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל אומרים שהם צריכים לקטוע את הידיים של הטרור, איך הם רוצים לעשות את זה? בסוף אני עושה את זה בדרך שהם התוו, למגר את הטרור ומעמידים אותי לדין על זה שעשיתי את העבודה שלי שזה להגן על עצמי, על החברים שלי ועל מדינת ישראל. רק בגלל שמפחדים אולי מהעיתונים וממה שהעולם יגיד בשביל לנקות את הידיים של צה"ל, שהחייל לא פעל כשורה".



    0 תגובות