פלח שוק – צרכנות לקראת פסח

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות לקראת פסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוגו אלה פסחבתאגיד אל"ה נערכו לפסח והמיחזוריות הפזורות ברחבי הארץ ערוכות לקליטת מיליוני בקבוקים שיאספו בהם במשך החג וחוה"מ. בתאגיד מספרים כי בפסח אשתקד נשבר שיא ישראלי כאשר בימי החג נמכרו מעל 100 מיליון בקבוקי משקה משפחתיים, אשר יותר מחצי מהם מלאו את המיחזוריות והועברו למיחזור. תחת הכותרת "בקבוקים לא נופלים בפח – רק במחזורית' יוצאים ב'אל"'ה' בשבוע שלפני פסח בשיתוף פעולה עם 'קול חי' וביחד יחלקו מידי יום תלושי שי לעשרות מאזינים שימצאו ממחזרים בקבוקי משקה משפחתיים במיחזוריות.

    השחר 2סדרת ממרחי 'השחר העולה' משיקים קמפיין לפסח המדגיש כי דורות של ילדים ומבוגרים גדלו על הטעם של 'השחר העולה' בכשרות מהודרת. בחברה מדגישים כי בנוסף לשימוש במריחה על המצה, הממרח מתאים גם לאפייה ולקינוחים. הסדרה כוללת ממרח פרווה וממרח חלבי בכשרות מהודרת בד"צ 'יורה דעה' לפסח. וכמו כן, הממרחים הם בכשרות בד"ץ העדה החרדית לימות השנה.

    2למעלה מ600 אישי תורה, ובהם רבנים ומורי-הוראה העוסקים בכשרות ברבנויות ובמערכות כשרות, השתתפו השבוע בכינוס השנתי של 'ועדת מהדרין תנובה'. באי הכינוס, המתקיים זו השנה החמישית ברציפות, האזינו לשורה של הרצאות ושיעורים שעמדו בסימן כשרות וחדשנות ונושאים מהותיים הנוגעים, הלכה למעשה, לתעשיית החלב.

    Untitled-2רשת חנויות הנוחות 'סוגוד' שבתחנות 'סונול' נערכה לפסח ולציבור המטיילים בחוה"מ. החברה מכרה את החמץ לנוכרי בליווי רבני צמוד ואישורי המכירה תלויים בתחנות ובחנויות. ב'סוגוד' מדגישים כי בחנויות הנוחות מחכים למטיילים מגוון מוצרים ופתרונות כשרים לפסח: קפה, שתייה קרה, קרטיבים, מוצרי קמפינג, כלים חד פעמיים ועוד לצד מארזי 'סונול סט' במחירים משתלמים בהם: מארז מנגל-פחם-מדליק-נפנף, ומארז אוהל לארבעה-מזרן מתנפח-ערכת קפה.

    nikol_pic.'ניקול' מציגים מגוון גדול של מוצרים כשרים למהדרין לפסח בכשרויות שונות, ביניהן: 'בד"ץ העדה החרדית', 'בד"ץ בית יוסף' ומוצרים נוספים באישור 'המעבדה של ד"ר א. ליכט' ו OU. בין המוצרים: כיסוי מגן לכיריים, שקיות למגוון שימושים, רדידי אלומיניום, ניילונים נצמדים, ניירות אפייה, תבניות, מטליות מפות ומפיות.

    לוגו פרטנר_שחור טורקיז'פרטנר' משיקה היום חבילת חו"ל לכל המשפחה המאפשרת לבני המשפחה להיות בקשר אחד עם השני גם בטיול בחו"ל. החבילה מעניקה "בנק משותף" של שיחות לכל היעדים: ישראל, מקומיות ביעד ולמדינות אחרות, לצד הודעות sms וגלישה לארבעה מנויים. החבילה מתקיימת ביותר מ- 100 מדינות, כשלקראת סיום החבילה, המנוי הראשי יקבל התראות ב-SMS.

    כללית מגדילה את סל הלידה ברובד הפלטינום ל-8000 שקלים'שרותי בריאות כללית' משדרגת משמעתית את רובד הפלטינום בביטוח המשלים ומרחיבה את סל הלידה לסכום של 8,000 שקלים, לעומת ל-5,000 שקלים כיום, וזאת ללא כל תוספת לפרמיה הקיימת. בקופה מדגישים כי השדרוג מציב את סל הלידה של "כללית פלטינום" כרחב ביותר מבין כל קופות החולים.



    0 תגובות