סערת מקדונלדס • הרשת גועשת: "סוף סוף שר בריאות תותח"

    "אנו מקווים שלא הפעלת הרשת בשבת, היא זו שעמדה מאחורי המתקפה הלא אחראית, לא מבוססת ולא מדעית של השר ליצמן נגד הרשת"
    יעקב גרודקה 2 Comment on סערת מקדונלדס • הרשת גועשת: "סוף סוף שר בריאות תותח"

    הכרזתו של שר הבריאות ליצמן כי בכוונתו לצמצם את פעילות מכירת מזון הג'אנק פוד בישראל, תוך שהוא מאזכר את רשת מקדונלדס, הצליחה לעורר אמוציות רבות • "ליצמן מעז לצאת נגד ענקית המזון מקדונלדס. תותח!"

    סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    "אנו מקווים שלא הפעלת הרשת בשבת, היא זו שעמדה מאחורי המתקפה הלא אחראית, לא מבוססת ולא מדעית של השר ליצמן נגד הרשת"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכרזתו של שר הבריאות יעקב ליצמן כי בכוונתו לצמצם את פעילות מכירת מזון הג'אנק פוד בישראל, תוך שהוא מאזכר את הרשת הבינלאומית מקדונלדס, הצליחה לעורר אמוציות רבות.

    מייד עם הפרסום על הכרזתו של ליצמן כי "מקדונלדס אאוט" פרסמו רבים תגובות תומכות למהלך. בין התומכים איש התקשורת אמנון לוי שצייץ "סוף סוף שר בריאות רציני. ליצמן מעז לצאת נגד ענקית המזון מקדונלדס. תותח!". רבים נוספים בירכו את ליצמן על שהעז לצאת נגד מקדונלדס והמזון שנתפס כלא בריא.

    הכרזתו של ליצמן באה לאחר שמשרד הבריאות יצא בקמפיין נגד המשקאות המתוקים, ונודע כי בכוונתו לצאת אף בקמפיין נגד המזון הלא בריא. לאור זאת, סיפר שר הבריאות על לחצים מצד החברות קוקה קולה ומקדונלדס, אולם לדבריו, אין בכוונתו לסגת מהתוכנית.

    בינתיים היו שתקפו את ליצמן על המהלך וטענו כי מדובר במהלך פופוליסטי. גם חברת מקדונלדס טענה כי המזונות בה הפכו בריאים הרבה יותר בשנים האחרונות. הם הגדילו לעשות וטענו כי אפשר שהכרזתו של ליצמן קשורה לפתיחתם בשבת.

    "אנו מקווים שלא הפעלת הרשת בשבת, היא זו שעמדה מאחורי המתקפה הלא אחראית, לא מבוססת ולא מדעית של השר ליצמן נגד הרשת" אמרה דוברת הרשת.

    הבוקר צינן ליצמן את הסערה ואמר "נתתי את מקדונלדס כדוגמה כי זה הסמל של הג'אנק פוד. כשאני מדבר על להוריד את מחיר השתייה בבתי חולים ואני אומר 'כמו קופיקס', זה פרסום לקופיקס? לא, זה רק דוגמה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נראה מה הוא ישעה לא מספיק דיבורים