משבר עירוני בחדרה • ש"ס מחרימה את ישיבת ההנהלה

    "אנו רואים בעצב רב את היחס של קברניטי העיר לעובדי העירייה בכלל וכלפי הצעתנו בפרט ואין לנו אלא להביע צער על התנהלות זו. אנו תקווה כי אין מניעים נסתרים אחרים מאחורי דחיית הבקשה על הסף"
    דוד לזר No Comments on משבר עירוני בחדרה • ש"ס מחרימה את ישיבת ההנהלה

    הבוקר הודיעה סיעת ש"ס בעיר חדרה כי לא תשתתף בישיבת ההנהלה • הסערה החלה בעקבות ויכוח בינם לבין ראש העיר גנדלמן בנושא מינויי עובדים חדשים • "אנו תקווה כי אין מניעים נסתרים אחרים"

    צילום: יעקב כהן
    "אנו רואים בעצב רב את היחס של קברניטי העיר לעובדי העירייה בכלל וכלפי הצעתנו בפרט ואין לנו אלא להביע צער על התנהלות זו. אנו תקווה כי אין מניעים נסתרים אחרים מאחורי דחיית הבקשה על הסף"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי) הודיעה סיעת ש"ס בעיר חדרה כי לא תשתתף בישיבת ההנהלה העירונית, זאת בעקבות ויכוח בינם לבין ראש העיר צביקה גנדלמן בנושא מינויי עובדים חדשים. לבקשת סיעת ש"ס, לפני כל מכרז חיצוני – יתקיים מכרז פנימי בין עובדי העירייה הקיימים. כמו"כ דורשים בש"ס שהמתמודדים יהיו נמנים על תושבי העיר.

    במכתב שנשלח על ידי סיעת ש"ס לראש העיר נכתב כי "נדהמנו לגלות כי הצעתנו בעניין מכרזי העובדים בעיריית חדרה נדחתה על הסף ומבלי שדבר יגיע לדיון או הצבעה בהנהלת העיר".

    עוד נכתב כי "אם לא די בכך הרי שדחיית ההצעה מתבססת על חוות דעת משפטית של מנהל משאבי אנוש שניתנה בהעדר סמכות וחוטאת לאמת, לחוק ולדין הנהוג. הדברים מקבלים משנה חומרה עת חוות הדעת נוגדת באופן קיצוני פס״ד של בית המשפט בו נקבע מפורשות שאין פסול בהעדפת עובד תושב העיר על פני מועמד אחר".

    "ניתן היה לסבור כי מנהל משאבי האנוש או היועמ"ש אינם מודעים לפסיקה הנ״ל ומכאן הדחייה ההזויה על הסף. אך מאחר ומדובר בפס״ד בעניינה של עיריית חדרה, לא נותר אלא להעלות תהיות וספקות לגבי הסיבה האמיתית לדחיית ההצעה ומתן חוות הדעת השגויה".

    "לפיכך ולאור העובדה כי הצעות של חברי הנהלה נדחות על הסף וללא דיון בהנהלת העיר החלטנו (הח״מ) שלא לקחת חלק בישיבת ההנהלה וזאת עד לקיום דיון והצבעה בנושא שבנדון".

    כמו"כ, נכתב כי "בשולי הדברים נציין כי אנו רואים בעצב רב את היחס של קברניטי העיר לעובדי העירייה בכלל וכלפי הצעתנו בפרט ואין לנו אלא להביע צער על התנהלות זו. אנו תקווה כי אין מניעים נסתרים אחרים מאחורי דחיית הבקשה על הסף".

    גורם הקשור לפרשה אמר לאתר 'קול חי' כי "ש"ס מנסה לתת עדיפות לקדם את עובדי העירייה ואת תושבי העיר חדרה, לפני שמצניחים עובדים מבחוץ. ובעבור זה היא נאבקת שהמכרזים יכללו את העובדים הקיימים ואת תושבי העיר".



    0 תגובות