משפחת הנרצח: "אנחנו יושבים שוב שבעה, קרענו חולצות"

    "הנאשם הבחין באברהם חסנו, אשר התקרב ברגל למשאית ונעמד מול החזית. או אז לחץ הנאשם על דוושת הדלק בחוזקה והאיץ את מהירות נסיעתו אל עבר המנוח. הנאשם דרס את המנוח, אשר נפל אל הקרקע".
    דוד לזר 3 Comment on משפחת הנרצח: "אנחנו יושבים שוב שבעה, קרענו חולצות"

    "אנחנו מתחילים להתאבל מחדש, רצחו אותו פעמיים – פעם אחת המחבל ופעם אחת מערכת המשפט", כך אמרו הלילה בני משפחת הנרצח אברהם חסנו הי"ד • זאת בעקבות כתב האישום שהוגש רק בגין הריגה נגד המחבל

    "הנאשם הבחין באברהם חסנו, אשר התקרב ברגל למשאית ונעמד מול החזית. או אז לחץ הנאשם על דוושת הדלק בחוזקה והאיץ את מהירות נסיעתו אל עבר המנוח. הנאשם דרס את המנוח, אשר נפל אל הקרקע".
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אנחנו מתחילים להתאבל מחדש, רצחו אותו פעמיים – פעם אחת המחבל ופעם אחת מערכת המשפט הצבאית", כך אמרו הלילה (רביעי) בני משפחת הנרצח אברהם חסנו הי"ד בעקבות כתב האישום שהוגש אמש בגין הריגה בלבד נגד המחבל שרצח את אביהם בצומת אל פאור.

    משפחתו של חסנו זועמת על החלטת הפרקליטות למרות שחסנו הוכר כנפגע פעולות איבה. אמש אמרה רעייתו לפרקליט הצבאי כי היא מרגישה שרצחו כעת את בעלה בשנית, "היינו בטוחים שהוא יואשם ברצח, בכלל לא חשבנו על זה", אמרה, "זאת תחושה של אכזבה קשה מהמדינה ומהמערכת הצבאית", הוסיף אחד מבניה.

    לדבריו, "זאת בושה וחרפה שמאשימים מחבל רשע כזה בהריגה, אנחנו יושבים שוב שבעה, קרענו חולצות".

    בחודש חשוון האחרון נרצח חסנו הי"ד בן ה-54, תושב קריית ארבע, בעת שנסע בכביש סמוך לצומת אל-פוואר, דרומית-מערבית לחברון. במהלך נסיעתו, יודו אבנים לעבר מכוניתו, בעקבות כך הוא עצר בצד הדרך ויצא מהרכב, כשלמקום הגיעה משאית נהוגה בידי פלסטיני, דרסה אותו למוות ונמלטה מהמקום.

    על כתב האישום, "הנאשם הבחין באברהם חסנו, אשר התקרב ברגל למשאית ונעמד מול החזית. או אז לחץ הנאשם על דוושת הדלק בחוזקה והאיץ את מהירות נסיעתו אל עבר המנוח. הנאשם דרס את המנוח, אשר נפל אל הקרקע".

    עוד צויין בכתב האישום, "הנאשם המשיך בנסיעה וגרר את המנוח תחת גלגלי המשאית לאורך כ-37 מטרים, לאחר מכן נמלט מהמקום בעודו מותיר מאחור את המנוח מתבוסס בדמו".

    כזכור, הנהג הפלסטיני הסגיר את עצמו למשטרה הפלסטינית וטען כי מדובר בתאונה ולא בפגיעה מכוונת, בעקבות כך הוא שוחרר ולאחר כמה ימים נעצר על ידי כוחות הביטחון.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      גואל נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      איכס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שימות הנהג המסריח הזה!!!!!!!!!!!!!!!1111

    2. 2

      גרר את המנוח 37 מטרים ימח שמו ושם זכרו לעד לנצח נצחים ימותו כל הערבים אמן!
      בושה וחרפה למדינת ישראל כל הציונים רשעים ארורים!!!!!!!

    3. 1

      אותה האשמה לחייל ולמחבל? איך זה?