ילדים, על 'בית חולים לדובים' כבר שמעתם?

    יעקב גרודקה 1 Comment on ילדים, על 'בית חולים לדובים' כבר שמעתם?

    פחד אצל ילדים מפני אשפוז בבתי חולים וטיפול רפואי, הינה תופעה נפוצה • בשנים האחרונות השקיעו בתי חולים באמצעים שונים על מנת להפחית את חששם ופחדם של הילדים מפני האשפוז • קבלו את הדבר היצירתי הבא

    צילום: דרור מילר
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פחד אצל ילדים (וגם אצל מבוגרים) מפני אשפוז בבתי חולים וטיפול רפואי, הינה תופעה נפוצה למדי. בשנים האחרונות השקיעו בתי חולים רבים באמצעים שונים על מנת להפחית את חששם ופחדם של הילדים מפני האשפוז.

    גם הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בגליל נרתמה למשימה וקיימה אתמול אירוע בשם "בית חולים לדובים" על מנת להפיג פחד וחרדה בקרב ילדים בגילאי 3-6 מטיפול רפואי בכלל ומבית חולים בפרט ולמעלה מ-800 מילדי צפת והסביבה השתתפו באירועים.

    סטודנטים וסגל הפקולטה לרפואה קיבלו את הדובים והבובות של ילדי הגליל לטיפול רפואי מסור ומרגש.

    במתחם הפקולטה בצפת הוקמו עמדות טיפול מגוונות: קבלת חולים, חדר מיון, חדרי צילום רנטגן, מחלקות כירורגיה, אורתופדיה, עיניים ואף אוזן גרון, חדרי אשפוז וניתוח, עמדת אמבולנס, מרפאת שיניים שבה קיבלו הילדים הדרכה על בריאות השן, על בדיקת שיניים, ועל צחצוח נכון משיננית ומסטודנטים עם זיקה לתחום.

    הילדים חוו את התהליך המלא של טיפול רפואי, כשהם מלווים את הדובים והבובות שלהם, שמילאו את תפקיד "הפציינטים". הסטודנטים, כ"רופאים מטפלים" ליוו את הילדים לאורך התהליך וענו על שאלותיהם. ב"בית המרקחת" קיבלו הילדים "תרופות" בריאות וטעימות והפתעות נוספות.



    1 תגובות

    מיין תגובות