בברכת הגר"ח קנייבסקי: כשרות חדשה מאיימת על 'שארית'

    בשבוע האחרון הזמינה קרן 'משנת יוסף' כמה טונות של עופות מהכשרות החדשה - לקראת המכירה הגדולה שתתקיים לאברכים ובני תורה, ובשיחה עם 'אתר קול חי' אומר מנהל הקרן, כי "הכשרות על השחיטה החדשה נעשית בברכתו המלאה של מרן הגר"ח קנייבסקי".
    יעקב גרודקה 7 Comment on בברכת הגר"ח קנייבסקי: כשרות חדשה מאיימת על 'שארית'

    טרם שכחנו את סערת העופות סביב שחיטת 'העדה החרדית' – ושוב הנושא מספק כותרות חדשות • בחודשים האחרונים החלה לפעול כשרות חדשה בתחום השחיטה הנקראת 'עוז והדר' הפועלת בברכתו של מרן הגר"ח קנייבסקי

    בשבוע האחרון הזמינה קרן 'משנת יוסף' כמה טונות של עופות מהכשרות החדשה - לקראת המכירה הגדולה שתתקיים לאברכים ובני תורה, ובשיחה עם 'אתר קול חי' אומר מנהל הקרן, כי "הכשרות על השחיטה החדשה נעשית בברכתו המלאה של מרן הגר"ח קנייבסקי".
    10:58
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ טלי גוטליב זועמת: "זה שוחד טהור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרם שכחנו את סערת העופות סביב שחיטת 'העדה החרדית' – ושוב נושא השחיטה במגזר החרדי מספק כותרות חדשות. בחודשים האחרונים החלה לפעול כשרות חרדית חדשה בתחום השחיטה הנקראת 'עוז והדר -חלק' הפועלת תחת חסותם של כשרות 'חרדים' וקהילת קודש צאנז, בנוסף, היא בפיקוחם של הרב מרדכי גלאי, מנאמני ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, ושל הרב שניאור טאבאק – שניהם מטעם הרבנות הראשית.
    השחיטה של העופות הללו נעשית במפעל הנקרא "עוף עוז" שם התאגדו החסידים והליטאים, כאשר לחסידות צאנז יש נציג מטעמם המפקח בפועל על השחיטה, ואילו מטעם ההכשר המהודר 'חרדים' נשלח הרב יחיאל הנדל שיפקח מקרוב על הכשרות החדשה שמאיימת באופן ישיר על ההכשר 'שארית ישראל'.
    לאתר 'קול חי' נודע כי ההכשר החדש קיבל את ברכתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, ומי שמפקח מטעמו הוא בנו הרב אברהם ישעיהו קנייבסקי, שהביא את ברכת אביו להכשר.
    כשרות
    יצוין, כי המשחטה ממוקמת במושב 'שגב שלום' שבדרום, והשחיטה בימים אלו מתבצעת שלושה ימים בשבוע, כאשר בעוד חודשים ספורים תחל המשחטה לספק בשר מהודר על בסיס יומי קבוע.
    בשבוע האחרון הזמינה קרן 'משנת יוסף' כמה טונות של עופות מהכשרות החדשה – לקראת המכירה הגדולה שתתקיים לאברכים ובני תורה, ובשיחה עם 'אתר קול חי' אומר מנהל הקרן, כי "הכשרות על השחיטה החדשה נעשית בברכתו המלאה של מרן הגר"ח קנייבסקי".
    כזכור, לפני ימים אחדים פורסם בעיתון 'יתד נאמן' מכתב תמיכה של גדולי ישראל בשחיטת 'שארית ישראל', זאת בעת שגם בתוך 'שארית ישראל' ישנם שני ליינים של שחיטה, האחת של הרב יברוב והשנייה של הרב שוורץ, כעת יצטרכו בשארית להתמודד גם מול הכשרות החדשה.


    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      ומה רע בעוד הכשר??????

      1. מה שרע זה האינטרסים העומדים מאחורי פתיחת ההכשר……..

    2. 6

      שכחת לציין את נושא המחירים.
      ההכשר מגביל את המחיר שאותו ניתן לדרוש מהלקוח בעד קילו בשר…

    3. 5

      אצל מרן שליט"א אין אינטרסים מה שכשר כשר ומה שלא לא !!!

    4. 4

      הליטאים ציבסענערס… לא יודעים להפוך לכח. הורג אותם התסבוכת הליטאית