כבל: "באמירתו, בהלול הדיר את עצמו מהמחנה הציוני"

    "במקום להשתמש ב'והמשכיל בעת ההיא ידום', הוא החליט לקבל את הכותרות לרגע"
    דוד לזר No Comments on כבל: "באמירתו, בהלול הדיר את עצמו מהמחנה הציוני"

    סערת דבריו של ח"כ זוהיר בהלול מ'המחנה הציוני' הגיעה הבוקר ל'קול חי' • כבל לא מרוצה מדבריו אבל גם לא דורש ממנו להתפטר: "יש לו עמדות, הוא נבחר לכנסת. אני לא יכול לומר לו הנה הדלת, לך תתפטר"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "במקום להשתמש ב'והמשכיל בעת ההיא ידום', הוא החליט לקבל את הכותרות לרגע"
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת דבריו של ח"כ זוהיר בהלול מ'המחנה הציוני' הגיעה הבוקר (ראשון) ל'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ב'קול חי' ומי שהתייחס לפרשה הוא ח"כ איתן כבל ממפלגתו של בהלול.

    כזכור, בהלול אמר כי הפלסטיני שדקר חיילים בחברון הוא איננו מחבל, כמו"כ דימה בהלול את המחבל לאנשי האצ"ל וההגנה שפעלו למען הארץ גם בדרכים אלימות.

    הבוקר אמר כבל ב'קול חי' כי הוא איננו קורא לו להתפטר למרות שדבריו לא עומדים בקו אחד עם רוב חברי המפלגה. "זוהיר חברי התמודד ברשימה, והוא ידע מה עמדת רוב תומכי המפלגה. הוא אמן המילה והוא בא מעולם הספורט ולכן הוא החליט לא 'לשחק קבוצתי'. במקום להשתמש ב'והמשכיל בעת ההיא ידום', הוא החליט לקבל את הכותרות לרגע", אמר כבל.

    על השאלה האם דבריו של בהלול מגלים על העתיד שלנו עם ערביי ישראל אמר כבל כי "ערביי ישראל הם חלק מאזרחי ישראל. כמו שיש יהודים במדינות אחרות. ערביי ישראל רובם נאמנים לישראל. האמירה של בהלול לא אומרת דבר וחצי דבר לגבי האם אפשר לחיות איתם ביחד".

    עוד אמר על בהלול כי "יש לו עמדות וגם לי, הוא נבחר לכנסת. אני לא יכול לומר לו הנה הדלת, לך תתפטר, אבל הוא הדיר את עצמו באמירה הזו מ'המחנה הציוני', אנחנו מפלגה פוליטית ולא בדיון פוליטי באוניברסיטה".

    כבל התייחס למקרה עצמו של דקירת המחבל ואמר כי "המחבל המפגע בקרה נתקל בחיילים. זה לא שהוא בא ואמר 'אני לוחם חופש ולכן אפגע רק בחיילים', הרי הוא יכל לפגוש בילד קטן, באשה בהריון או בקשיש ולדקור אותם בדיוק כמו שדקר חיילים ואין לזה קשר בכלל למה שהיה עם האצ"ל, הוא במקרה פגע בחייל".

    כזכור, אמש אמר בהלול כי "אהוד ברק אמר 'אם הייתי פלסטיני הייתי מחבל'. ציפי לבני אמרה, 'לא כל מי שנלחם בחיילים כנגד הכיבוש הוא טרוריסט'. למה התנפלתם על זוהיר ולא התנפלתם עליהם?", שאל היום בהלול.

    לדבריו, "האצ"ל, הלח"י, ההגנה – כל הארגונים היהודיים יצאו לרחובות אל מול המנדט הבריטי, והחיילים של המנדט הבריטי, כדי לחולל את מדינתכם שהפכה להיות מדינה מדהימה. למה לפלסטינים אסור?".

    עוד הוא הוסיף כי "אמרתי שמי שפוגע באנשים חפים מפשע, מי שנכנס לבית שיש בו ילדים ונשים ישנים וקוטל את חייהם, החיילים מבחינתם הם הסמן של הכיבוש. מה יעשה פלסטיני שכבר 49 שנה נאנק תחת עול הכיבוש, מקפח את חייו, מחפש את חירותו ועצמאותו ולא מקבל. החיילים מבחינתו הם הסמן של הכיבוש.



    0 תגובות