לא להאמין: משפחת המחבל תגיש תביעה נגד ישראל

    היום ידון שוב בית הדין הצבאי בקסטינה בהארכת מעצרו של החייל שירה במחבל המנוטרל שבסוף השבוע האחרון שוחרר למעצר פתוח בבסיס בדרום.
    דוד לזר No Comments on לא להאמין: משפחת המחבל תגיש תביעה נגד ישראל

    סערת אירוע הירי במחבל המנוטרל בחברון לא יורדת מסדר היום • אמש הודיע בני משפחת המחבל שנורה ע"י חייל צה"ל בחברון לפני כשבועיים כי בכוונתה לתבוע את ישראל היורה בבית משפט ישראלי ובית הדין בהאג

    צילום: Wissam Hashlamon/Flash90
    היום ידון שוב בית הדין הצבאי בקסטינה בהארכת מעצרו של החייל שירה במחבל המנוטרל שבסוף השבוע האחרון שוחרר למעצר פתוח בבסיס בדרום.
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת אירוע הירי במחבל המנוטרל בחברון לא יורדת מסדר היום. אמש הודיע בני משפחת המחבל עבד אל-פתאח א-שריף שנורה ע"י חייל צה"ל בחברון לפני כשבועיים כי בכוונתה לתבוע את ישראל היורה בבית משפט ישראלי ובמקביל תדרוש מיו"ר הרשות הפלסטינית להגיש תביעה גם בביה"ד הבינלאומי הפלילי בהאג.

    בנוסף, משפחת המחבל דורשת את מסירת גופו לידיה, "צריך לשפוט את ישראל ולחשוף את קלונה, זאת בעקבות הפשעים שהיא מבצעת מאז תחילת ההתקוממות העממית בחודש אוקטובר האחרון", אמרה המשפחה.

    היום ידון שוב בית הדין הצבאי בקסטינה בהארכת מעצרו של החייל שירה במחבל המנוטרל שבסוף השבוע האחרון שוחרר למעצר פתוח בבסיס בדרום.

    אתמול נותחה גופתו של המחבל במכון לרפואה משפטית באבו כביר וכי על פי הרופאים שנכחו במקום, המחבל מת מהירי של החייל. עורכי דינו של החייל אמרו כי אלו בשורות טובות עבורם, שמעידות כי המחבל היה חי וכי הייתה סכנה ממשית לחיילים במקום, וכטענת החייל.

    .



    0 תגובות