- רדיו קול חי - -

על רקע פרשת דרעי: האם ישי יחבור למפלגתו של כחלון?

שמו של יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי עלה לכותרות בימים האחרונים בעקבות פרשת החקירה המשטרתית בעניינו של יו"ר ש"ס בהווה שר הפנים אריה דרעי שעשוי להתפטר בהמשך מתפקידו בעקבות החקירה.

דבר אחד ברור, ישי לא ישוב לכס ראשות מפלגת ש"ס שכיום מסוננת הייטב מתומכיו של ישי שבבחירות האחרונות נטשו את ביתם הטבעי והצביעו למפלגתו הכושלת של שלא עברה את אחוז החסימה.

אך למרות זאת, ישי מנסה לחזור לזירה הפוליטית בדרכים שונות ועדיין הוא לא אמר את מילתו האחרונה. על פי דיווחים הבוקר של מתי טוכפלד, הפרשן הפוליטי של 'ישראל היום', ישי עושה בימים אלו מאמץ לחבור למפלגת 'כולנו', המפלגה החברתית של שר האוצר משה כחלון, שבניגוד לרבים אחרים – נשאר בידידות עם ישי למרות עזיבתו את הפוליטיקה.

על פי הדיווח של טוכפלד, בחודשים האחרונים עמל ישי על הצטרפות למפלגת כולנו של כחלון, וכי יודגש כי גם ישי וגם כחלון מכחישים, אולם מתחת לפני השטח המגעים כבר בעיצומם. במידה שיבשילו, ישי יהיה מספר 2 של כחלון.

עוד טוען טוכלפלד, כי יש גם בעיות, כחלון נוקט לאחרונה בקו ליברלי, בשמירה על בג"צ, בתחבורה ציבורית בשבת. למרות כל אלה המגעים לאיחוד נמשכים. בנוסף, ישי לא סותם את הגולל על האפשרות להתחבר לאיחוד הלאומי.