מיוחד • כשהאדמו"ר מפרמישלאן ביקש מקליגר ניגוני מירון

    קליגר לא מחכה דקה פותח את הקלרינט ומצטרף לניגוני הרגש ומנגן ומנגן שעה ארוכה גם אחרי שהזמר כבר התעייף קליגר ממשיך ומנגן ניגונים ברלסבאים עתיקים לצד ניגונים מהימים הנוראים כשבתווך גם שירים חדשים ועדכניים
    רפאל מלאכי 1 Comment on מיוחד • כשהאדמו"ר מפרמישלאן ביקש מקליגר ניגוני מירון

    שעת לילה מאוחרת. מוצאי פורים. בפאתי העיר שנרדמה תחת שיכוריה וחוגגיה, נמצאת פינה קטנה ומוארת, בה ריקודי הדבקות עדיין בעיצומם, וגובה הדציבלים לא מתחשב בשעה המאוחרת • מסעו של דוד קליגר לממלכת פרמישלאן: תיאור מרתק ווידאו משובח

    קליגר לא מחכה דקה פותח את הקלרינט ומצטרף לניגוני הרגש ומנגן ומנגן שעה ארוכה גם אחרי שהזמר כבר התעייף קליגר ממשיך ומנגן ניגונים ברלסבאים עתיקים לצד ניגונים מהימים הנוראים כשבתווך גם שירים חדשים ועדכניים
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השעה היתה 02:35 לפנות בוקר של מוצאי פורים דפרזים. שיכורי בני ברק נרדמו מזמן, הבוקסות המרעישות הוחזרו כבר אחר כבוד למחסן, ורק בבית כנסת אחד הטיש עדיין בעיצומו.

    נגן הקלרינט והמפיק דוד קליגר גם הוא כבר התכונן לשנת הליל לאחר שתיית היין ונגינה ארוכה בבית מדרשו של הוד כ"ק האדמו"ר מבוטושאן שליט"א, אך השינה היתה ממנו והלאה והוא החליט לקפוץ לאותו טיש, הלא הוא שולחנו הטהור של כ"ק האדמו"ר מפרמישלאן.

    כבר ממרחק הוא שומע את השירה האדירה של החסידים ובראשם הבעל מנגן ר' שרוליק קלצקין ואיתו עימו מלוה אותם בקלידים ר' חיים פולק – והשירה עוצמתית וסוחפת – הדבקה מיוחדת של המילים "ונהפוך הוא וכו'" על מנגינת השיר הידוע "לנר ולבשמים… אם תתנו לי כוס יין להבדלה" מושרת בכל הכח למרות השעה המאוחרת.

    …איך שקליגר מגיע אל עמדת התזמורת היא השתתקה. הרבי שליט"א החל בקריאת הקוויטלאך כשהזמר שרוליק קלצקין פוצח בשירי רגש מיוחדים, קליגר לא מחכה דקה פותח את הקלרינט ומצטרף לניגוני הרגש ומנגן ומנגן שעה ארוכה גם אחרי שהזמר כבר התעייף קליגר ממשיך ומנגן ניגונים ברלסבאים עתיקים לצד ניגונים מהימים הנוראים כשבתווך גם שירים חדשים ועדכניים.

    ולפתע, קורא לו הרבי. נותן כוס יין בידו, מצווה עליו לשתות, מברך אותו ומבקש ממנו לנגן ניגוני מירון ובצורה כזו שהוא יוכל לראות אותו מנגן, קליגר פצח בסדרת ניגוני מירון השמחים והשמחה הרקיעה שחקים – צפו, אל תפספסו:

    על הצילום והסאונד: מנדי אור



    1 תגובות

    מיין תגובות