ניצל ממוות • ילד חרדי התחפש לקופת צדקה ובלע מטבעות

    במידה שהילד לא היה מגיע בזמן, האירוע יכול היה להסתיים באסון נורא
    יוסי צלניקר 1 Comment on ניצל ממוות • ילד חרדי התחפש לקופת צדקה ובלע מטבעות

    בהגיעו לתלמוד התורה הוא החל לבלוע מטבעות מקופת הצדקה שהייתה ברשותו • המורה בתלמוד התורה שהבחין כי הילד נחנק, טפח על שכמו ומפיו יצאה מטבע אחת, אולם הילד המשיך להשתעל ולחוש תחושת מחנק

    במידה שהילד לא היה מגיע בזמן, האירוע יכול היה להסתיים באסון נורא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר טופל במיון טרם בירושלים, ילד כבן 5 לאחר שבלע מטבעות כסף ונחנק.

    הילד, התחפש הבוקר לקופת צדקה וחשב כנראה שהתחפושת דורשת ממנו להיות קופה של ממש.  בהגיעו לתלמוד התורה הוא החל לבלוע מטבעות מקופת הצדקה שהייתה ברשותו. המורה בתלמוד התורה שהבחין כי הילד נחנק, טפח על שכמו ומפיו יצאה מטבע אחת, אולם הילד המשיך להשתעל ולחוש תחושת מחנק, להזיל ריר ולהקיא, ונשלח למיון טרם.

    לאחר ביצוע הרדמה מקומית הוחדר ללועו מכשור מיוחד וצילום רנטן  הודגם מטבע נוסף שהיה תקוע בסמוך לקנה הנשימה. ד"ר דוד זלוטניק, שטיפל בילד החליט כי לאור המיקום הבעייתי והמסוכן, יש להפנות את הילד לטיפול חירום בהרדמה מלאה בבית החולים, תוך קיבוע, על מנת למנוע את תזוזת המטבע.

    ד"ר דוד זלוטניק מסביר כי "במידה שהילד לא היה מגיע בזמן, האירוע יכול היה להסתיים באסון נורא". ד"ר זלוטניק מזהיר את ציבור ההורים לקראת חג הפורים לבחור תחפושות בטיחותיות ולמנוע חפצים מסוכנים מהישג ידם של ילדים. "לא אחת אנו נתקלים בתחפושות שאינן בטיחותיות מספיק וגורמות לבעיות בריאותיות. אנו קוראים לציבור ההורים לגלות משנה זהירות בימים אלו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צדקה תציל ממות