- רדיו קול חי - -

כבוד לבית החולים החרדי: 'מעיני הישועה' במקום הראשון

בפעם השלישית ברציפות, דו"ח מקצועי מדרג את המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' במקום הראשון: דו"ח שפרסם משרד הבריאות אודות שביעות רצון המטופלים בכלל בתי החולים בישראל מעניק למרכז הרפואי מעיני הישועה ציון המוביל בפער גדול על פני כל שאר בתי החולים בישראל.

בסקר נשאלו המטופלים עצמם, או הורים לילדים קטינים שהביאו את ילדיהם לטיפול ומלווים של קשישים מעל גיל 76. הסקר נערך בשפה המועדפת על המטופלים: עברית, רוסית, ערבית או אנגלית. על הסקר השיבו 10,152 מטופלים ב-26 בתי חולים.

הנושאים שנבדקו בשאלון הקיפו את מכלול הצרכים של המטופלים: שביעות רצון כללית, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע, זמני המתנה, רצף הטיפול בתחנות השונות, התנהלות חדר המיון ותנאי סביבה נאותים.

מנכ"ל המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' שלמה רוטשילד הגיב על תוצאות הדו"ח ואמר כי "אנו מודים על האמון שניתן בנו וממשיכים לחתור למצוינות רפואית ברמה בינלאומית. בשנים האחרונות נמצא המרכז הרפואי מעיני הישועה בתנופת פיתוח בהיקף השקעה של מאות מיליוני שקלים".

עוד ציין ואמר כי "אנו במרוץ מתמיד של השקעה גם בהון האנושי – גיוס רופאים בכירים, רכש ציוד רפואי מתקדם, פתיחת מחלקות חדשות ושימת דגש על טיב השירות. אנו שמחים לראות ברכה בעמלנו ולגלות כל פעם מחדש שצוות המרכז הרפואי מצליח ליישם את הסלוגן מקצועיים עם נשמה".

מנהל המחלקה לרפואה דחופה ד"ר רונן ליבסטר הגיב בסיפוק ואמר כי "מדובר בעבודת צוות הכוללת השקעה מרובה ומעל הכול שימת המטופלים במקום הראשון כי שם מקומם".