- רדיו קול חי - -

נתוני TGI: העיתונים בצלילה, רדיו 'קול חי' בנסיקה בס"ד

נתוני סקר TGI המשקפים את הרגלי צריכת התקשורת במגזר החרדי, מלמדים על עלייה מרשימה במספר מאזיני רדיו 'קול חי' המתבטאים בזינוק מרשים באחוזי החשיפה אליהם זוכה התחנה.

על פי הנתונים המתפרסמים היום, 'קול חי' זוכה ל – 32.9% חשיפה, עלייה משמעותית מהסקר הקודם בו קיבלה 28.6 אחוזים  וממשיכה להיות התחנה המובילה במגזר. תחנת הרדיו 'קול ברמה' רשמה ירידה של כארבעה אחוזים, והיא נהנית כיום מ – 24.7 אחוזי חשיפה לעומת 28.4% אחוזים שנסקרו בפעם הקודמת.

מנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן מסר בתגובה לפרסום תוצאות הסקר: "אנו מודים לבורא עולם על הסייעתא דשמיא המיוחדת שהביאה להצלחת התחנה, ומתפללים להמשך ההצלחה. הסקר מצביע על כך ש'קול חי' הוא כלי התקשורת המוביל במגזר החרדי כששליש ממנו מאזין ל'קול חי'. האחריות מחייבת את צוות התחנה להמשיך ולייצר תקשורת נקיה ואיכותית ולהיות פה לכלל החוגים בציבור החרדי".

הסקר בדק גם את אחוזי החשיפה של היומנים והשבועונים במגזר, כשגם בתחום הפרינט היומי ישנם שינויי מגמות דרמטיים. 'המודיע' רושם ירידה מ-17.9% ל-16.6%, גם 'המבשר' רושם ירידה מ-12.1% ל-9%. 'הפלס' עולה בעשירית האחוז ועומד בסקר על 15.5%. 'יתד נאמן' רושם אף הוא עלייה לעומת הסקר הקודם, וזוכה ל-21.5 אחוזי חשיפה.

החינמון של 'יתד נאמן' ביום שלישי נחלש לעומת הפעם הקודמת וירד מ-57.4% ל-45%. 'הפלס' יום ו' המופץ חינם בירושלים יורד באחוזי החשיפה מ-18.6% אחוזי חשיפה, ל-15.7%.

בעיתוני סוף שבוע – 'משפחה' מזנק ל-20.3% לעומת 16.8% בפעם הקודמת, 'בקהילה' עולה בעשירית האחוז מ-7.2% ל-7.3%. שאר העיתונים רושמים ירידה: 'המודיע' יורד מ-16.2% ל-15.3%, 'המבשר' מ-9.9% ל-7.1% ו'יום ליום' יורד מ-4.6% לארבעה אחוזים בלבד. שעה טובה סוגר את עיתוני סוף שבוע עם עלייה ל-2.5% לעומת 1.8 בסקר הקודם.

גם 'קו עיתונות דתית' ו'מרכז עניינים' רושמים ירידה גדולה: קו עיתונות דתית יורד מ-27.8% ל-23.6%, ו'מרכז העניינים' יורד מ-28.2% ל-19.7%.