לוחמי צדק • הטכנאי תיקן נזילה, 'על הדרך' שבר אמבטיה ומזגן

    "זה נראה דבר לא הגיוני. בא טכנאי, במקום לתקן שובר חפץ אחר ברשלנות ואח"כ מסרבים להעניק ביטוח של ממש לנזק". אומרת רחלי ל'לוחמי צדק'
    ארי וידר 2 Comment on לוחמי צדק • הטכנאי תיקן נזילה, 'על הדרך' שבר אמבטיה ומזגן

    תיקון צנרת הסתבך: הטכנאי שתיקן את הנזילה, הותיר אחריו חור גדול באמבטיה ונזק כבד למזגן חדש • ומה היה לחברה לומר? – עד התערבות 'לוחמי צדק', מאומה • כל הפרטים

    משאית הקמח לצינורות האיחסון
    "זה נראה דבר לא הגיוני. בא טכנאי, במקום לתקן שובר חפץ אחר ברשלנות ואח"כ מסרבים להעניק ביטוח של ממש לנזק". אומרת רחלי ל'לוחמי צדק'
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פוליסת ביטוח אמורה לתת שקט נפשי, אבל מה שחשה רחלי ט' רחוק מאד משקט נפשי. בהיותה מבוטחת בביטוח משכנתא, ניתנת לה פוליסת ביטוח נזקי צנרת של חברת שחר נזקי צנרת שנחשבת לאחת החברות הגדולות בישראל בתחום שירות בנזקי הצנרת.

    רחלי גילתה שלהיות מבוטחת בחברה לא בהכרח תביא לה רווחה. בביתה של רחלי נוצרה נזילה. היא לא נבהלה כי ידעה שהיא מבוטחת בחברה גדולה. הטכנאי הוזמן והגיע, אולם לדבריה, במהלך הניסיון לאתר את הנזילה הוא יצר חור גדול באמבטיה. בנוסף לכך, כך טוענת הלקוחה, הייתה לכאורה רשלנות מצידו של איש המקצוע, ששבר בשוגג גם את צינור הגז של המזגן החדש של המשפחה.

    לדברי בני המשפחה, הסביר להם הטכנאי כי חברת הביטוח תכסה את הנזק שנגרם למזגן, אולם לאחר דין ודברים מרובים עם החברה, הסכימה חברת שחר להעניק אחריות ל-3 חודשים בלבד, וזאת על נזק שלכאורה בוצע על ידי טכנאי מטעמם ועל אף שמדובר במזגן חדש. "זה נראה דבר לא הגיוני. בא טכנאי, במקום לתקן שובר חפץ אחר ברשלנות ואח"כ מסרבים להעניק ביטוח של ממש לנזק". אומרת רחלי ל'לוחמי צדק'.

    לאחר שנואשה מפניות חוזרות ונשנות לחברה, פנתה רחלי ל'לוחמי צדק'. עם כניסת 'לוחמי צדק' לתמונה פנתה החברה מידית ללקוחה, וקבעה עבורה מועד לתיקון הנזקים שגרם לכאורה הטכנאי, ובהם החור באמבטיה. אולם גם עתה, מסרבת החברה, כך לדברי הלקוחה, להעניק לה יותר מ-3 חודשי אחריות על הנזק למזגן החדש.

    מחברת שחר נזקי צנרת לא נמסרה תגובה.

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה החידוש??
      ככה זה בחברת 'שחר'!!!!
      אלו דברים ידועים עד כדי שרבים מתקנים בפרטי בדיוק בגלל סיפורים כאלו…
      אין אם מי לדבר שם.
      והכל בגלל שאין להם שום מתחרים(ברוב רובה של המדינה).