האם מזכיר הממשלה הבא יהיה חרדי בנו של ממנהיגי הפלג?

    זיכרמן מופיע לא אחת בפאנלים בערוצי התקשורת ומפרשן גם את המגזר החרדי. הוא נחשב מקורב ליו"ר ש"ס אריה דרעי ולעו"ד יעקב ויינרוט פרקליטה של שרה נתניהו
    ארי וידר 3 Comment on האם מזכיר הממשלה הבא יהיה חרדי בנו של ממנהיגי הפלג?

    מועמדותו של המועמד שנחשב מוביל עד עתה לתפקיד, אורן הלמן סמנכ"ל רגולציה ותקשורת בחברת החשמל ירדה לאחר שהתבררו קשריו הטובים עם גדעון סער וישראל כץ שנחשבים כיום כאלו שעתידים לאיים על נתניהו

    זיכרמן מופיע לא אחת בפאנלים בערוצי התקשורת ומפרשן גם את המגזר החרדי. הוא נחשב מקורב ליו"ר ש"ס אריה דרעי ולעו"ד יעקב ויינרוט פרקליטה של שרה נתניהו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בימים האחרונים עם עו"ד החרדי חיים זיכרמן והציע לו להתמנות למזכיר הממשלה, כך פורסם הבוקר בידיעות אחרונות.

    המשפטן החרדי חיים זיכרמן הוא בנו של העסקן הרב דוד זיכרמן שנחשב לאחד ממובילי המאבק נגד חוק הגיוס.

    על פי הדיווח, ד"ר חיים זיכרמן מחבר הספר שחור כחול ולבן, הינו המועמד המוביל לתפקיד מזכיר הממשלה, לאחר פרישתו של עו"ד אביחי מנדלבליט שמונה כיועץ המשפטי לממשלה.

    זיכרמן מופיע לא אחת בפאנלים בערוצי התקשורת ומפרשן גם את המגזר החרדי. הוא נחשב מקורב ליו"ר ש"ס אריה דרעי ולעו"ד יעקב ויינרוט פרקליטה של שרה נתניהו.

    על פי הדיווח, מועמדותו של המועמד שנחשב מוביל עד עתה לתפקיד, אורן הלמן סמנכ"ל רגולציה ותקשורת בחברת החשמל,  ירדה לאחר שהתבררו קשריו הטובים עם גדעון סער ושר התחבורה ישראל כץ שנחשבים כיום כאלו שעתידים לאיים על נתניהו.

    איתמר אייכנר מידיעות דיווח כי מינויו של זיכרמן נשקל בין היתר על מנת לסייע לראש הממשלה בהתנהלותו מול המגזר החרדי והתקשורת החרדית.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הכבוד לו על האומץ להיות עורך דין כשהאבא— שיצליח!

    2. 2

      חיים ליב זיכרמן הבחור החביב והכשרוני לא יצליח לשכנע את הציבור החרדי לקבל את הרפורמים שראש הממשלה מנסה לסייע להם. אולי הוא יצליח לתת כמה טיפים לראש הממשלה איך לא להגיע לפשיטת רגל פוליטית ומהדהדת כמו ב"ברכת רחל" הזכורה למבוגרים שבנו.

    3. 1

      הוא נפל מהעץ או שהוא כמו כל העצניקים?