מעקב לוחמי צדק • למה הלקוח לא הולך לשלם את חשבון המים?

    למרות זאת, טרם נמצא הפתרון המלא ללקוח, וכי ישנם הבדלי גירסאות משמעותיים בין הלקוח לבין תאגיד מי שבע שטוען כי הלקוח לא ממש עושה מאמץ להסדיר את חובו ואף לא מעניק גישה לבדיקת מדי המים
    ארי וידר No Comments on מעקב לוחמי צדק • למה הלקוח לא הולך לשלם את חשבון המים?

    לפני כשבועיים הבאנו כאן את סיפורו של שלומי שנתקל לדבריו בביורקרטיה מתישה בתאגיד המים 'מי שבע', מסתבר שהודות להתערבות 'לוחמי צדק' גילה התאגיד כי מד המים שעל בסיסו חייבו אותו על אחד הנכסים, אינו של הלקוח

    למרות זאת, טרם נמצא הפתרון המלא ללקוח, וכי ישנם הבדלי גירסאות משמעותיים בין הלקוח לבין תאגיד מי שבע שטוען כי הלקוח לא ממש עושה מאמץ להסדיר את חובו ואף לא מעניק גישה לבדיקת מדי המים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשבועיים הבאנו כאן את סיפורו של שלומי שנתקל לדבריו בביורקרטיה מתישה בתאגיד המים הבאר שבעי 'מי שבע', מסתבר שהודות להתערבות מדור 'לוחמי צדק' גילתה התאגיד "לפתע" כי מד המים שעל בסיסו חייבו אותו על אחד הנכסים, אינו של הלקוח, וכי טענתו של הלקוח כפי מד המים אינו נכון, הייתה מוצדקת.

    מים מסלע • הסוף הטוב של דרך החתחתים לתשלום חשבון המים

    לאחר התערבות מדור 'לוחמי צדק' שיגרה 'מי שבע' נציג שטח מטעמה שבחן את הנעשה, ומצא כי טענתו של הלקוח בדבר מד המים הייתה מדויקת

    למרות זאת, טרם נמצא הפתרון המלא ללקוח, וכי ישנם הבדלי גירסאות משמעותיים בין הלקוח לבין תאגיד מי שבע שטוען כי הלקוח לא ממש עושה מאמץ להסדיר את חובו ואף לא מעניק גישה לבדיקת מדי המים.

    הלקוח מצידו מגיב על כך ואומר: "טענתם היא ממש לא נכונה. אני עשיתי מאמצים רבים בשנים האחרונות להסדיר את כל ההליכים ונתקלתי באטימות ובביורוקטיה נוקשת. הגישה למד המים לא נחסמה על ידי אף פעם, אלא מדובר שם בשטח של שכן".

    מתאגיד 'מי שבע' נמסר בתגובה: "בבחינת נתוני המערכת, ברשות הצרכן ישנם מספר נכסים, אחד מהנכסים בשכירות תחת משלם נפרד, כאשר במסגרת הטיפול בו נרשם בעבר נכס נוסף שנמכר ובגינו בוצעה החלפת משלמים כחלק מהליך הטיפול.

    הצרכן צבר חובות בגין שניים מתוך הנכסים אשר ברשותו, בהם הוא רשום כבעלים וכמשלם במערכות התאגיד.

    יודגש כי במהלך השנים האחרונות לא התאפשרה ע"י הלקוח גישה למד המים בנכס נשוא שאילתה זו, ולכן, לא עלה בידי התאגיד לבצע קריאות סדורות של מונה המים. בעקבות כך, לא נותר בידי התאגיד אלא לעדכן הערכות צריכה כקבוע בחוק בגין תקופות אלה. עוד יודגש כי הלקוח לא פרע את חובותיו באופן סדיר לאורך השנים למרות ההתראות הרבות שנשלחו ע"י התאגיד.

    במסגרת הליך הטיפול בפניית הלקוח ולצורך בחינת מהימנות הנתונים בוצעה בדיקת שטח אשר על בסיבה בוצע טיוב נתוני מד המים וצריכות המים במערכות התאגיד וכן בוצעו התאמות לחיובי הצרכן בהתאם לשימוש בפועל.

    יובהר כי הוסבר ללקוח כי עליו להמציא את האסמכתאות המתאימות לאימות טענותיו. התאגיד עשה ועושה כל שביכולתו לספק ללקוח מענה מלא ומקצועי לצורך הסדרת החוב וקידום התהליך. יחד עם זאת, סיום הטיפול בהקדם ככל שניתן מותנה בשיתוף פעולה מלא מצד הלקוח.

    כחלק מההליך להשלמת הטיפול בצרכן, תיקבע עמו פגישה עם גורם מוסמך לצורך שיקוף והצגת הנתונים".



    0 תגובות