פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום

    packshot_hummus'סלטי צבר' משיקים את: "חומוסטחינה" – חומוס עם 40% טחינה גולמית משובחת בכשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים. מהחברה נמסר כי עד כה, אחוז הטחינה בקרב רוב סלטי החומוס נע בין 14% ל- 25%.

    חטיפי מינור של שמרלינג'שמרלינג'ס' מציגים את 'מינור' – חטיפי שוקולד אישיים ויוקרתיים העשויים משוקולד שוויצרי חלבי משובח ופרלין נוגט. מהחברה נמסר כי החטיפים מיוצרים על פי מתכון סודי העובר מדור לדור כבר מעל ל70 שנה. כל השוקולדים של 'שמרלינג'ס' הם בכשרות המהודרת של בד"צ ציריך והם כשרים לפסח בכל ימות השנה

    שניצלים מחפוד'עוף טוב' השיקה סדרת שניצלים בכשרות המהודרת של הרב מחפוד. הסדרה כוללת: שניצל דק ענק, שניצל ביתי מעודן וחטיפי שניצל. בחברה מדגישים כי כל המוצרים מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט והם דלי כולסטרול.

    שארפ - מבצע'ראלקו', יבואנית 'שארפ', השיקה מבצע במסגרתו רוכשים מקרר 'שארפ מהדרין' מהמגוון שבמבצע ומקבלים מכונת כביסה 'שארפ' 8 קילוגרם במחיר נמוך במיוחד. בחברה מדגישים כי כל דגמי המקררים כוללים מנגון 'שארפ מהדרין' ממוחשב הקובע זמנים מוגדרים מראש להפסקת פעולת התרמוסטט, למניעת חילול שבת. המבצע מתקיים בכל רשתות שיווק החשמל עד י"ט אדר א' (28.02.16) או עד גמר המלאי.

    עינית - חנותרשת 'עינית' משיקה דגמים ומסגרות חדשות ואופנתיות בקולקציית 2016 במותגים המובילים. ברשת מזכירים כי הם מחזיקים בהסדרים עם קופות החולים ומוסדות חינוך וישיבות, המעניקים שורה של הטבות והנחות – עד עשרות אחוזים ברכישת משקפיים.

    'עמינח' ואורלי רובינזון משיקים את ספר העיצוב "מעצבים חדרי שינה" המציג 11 חדרי שינה פרי עיצובם של אדריכלים ומעצבי פנים מובילים. העיצובים תורגמו מחלום למעשה באמצעות מחלקת הפיתוח של 'עמינח'. מרבית העיצובים יימכרו לקהל ברשת 'עמינח סנטר'.

    איקאה - הטענה סלולרית (3)'איקאה' משיקים קולקציית רהיטים עם מטענים אלחוטיים משולבים. הרוכשים יוכלו להניח את הטלפון הנייד על סימן מיוחד והטלפון ייטען. המטענים מותאמים לטלפונים ניידים רבים, ו'איקאה' מציעה גם כיסויים למגוון דגמים נוספים המשלבים טכנולוגיה להטענה סלולארית. בנוסף מציעה הרשת גם מטענים אלחוטיים בנפרד.

    מכבי'מכבי שירותי בריאות' ערכה ימי עיון והעשרה למתאמי קשרי הקהילה מרחבי הארץ בהשתתפות שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, מנכ"ל מכבי מר רן סער, חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד ובכירים נוספים. במהלך ימי העיון קיבלו המתאמים כלים שיאפשרו להם להמשיך בעשייתם לרווחת חברי הקופה.

    חצי עמוד'מלכות וקסברגר' הוציאו לאור מהדורה מחודשת של הספר: "גירסא דינקותא" – ספר ללימוד של אב עם בנו. הספר מאפשר לילד ללמוד את רזי האותיות הקדושות, מתרגל את הקריאה ומלמד הבנת הנקרא בצורה חוויתית בליווי ציורים ואיורים כמיטב המסורת של 'מלכות וקסברגר'. הספר חובר ע"י המחנך הדגול הרב אלעזר הורוביץ ומומלץ כבר שנים רבות על ידי גדולי המחנכים.



    0 תגובות