"להטיל עונשים על מפיצי שמות ותמונות מזירות אסון"

כמו כן דרש משרת המשפטים תשובות מדוע לא מוגשים כתבי אישום נגד מפרסמי תמונות זוועה בלי טשטוש זהות הנפגע המנוגד לחוק להגנת הפרטיות
איתי גדסי No Comments on "להטיל עונשים על מפיצי שמות ותמונות מזירות אסון"

"מידה אכזרית לפגוע בנפגעים ולהוסיף כאב למשפחות מתוך יצר פרעי לצלם ולהפיץ תמונות זוועתיות המוזילות את ערך חיי האדם בעיני הצופים בתמונות ומכהה את רגשי הרחמים והחמלה ומשחיתה את עדינות נפש האדם"

ח"כ ישראל אייכלר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
כמו כן דרש משרת המשפטים תשובות מדוע לא מוגשים כתבי אישום נגד מפרסמי תמונות זוועה בלי טשטוש זהות הנפגע המנוגד לחוק להגנת הפרטיות
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישראל אייכלר הגיש הצע"ח לאסור פרסום שמו של נפגע בטרם ניתנה האישור הרשמי. זאת בעקבות גלי שמועות ופרסומים שגויים על שמות ההרוגים והנפגעים בתקופה האחרונה. חמורה מכך שמועה נכונה שמגיעה למשפחה מתוך פרסום בלתי אחראי באמצעים לא רשמיים בעתות מלחמה, פיגועים ואירועים מצערים ומביכים.

אייכלר הוסיף, כי בעידן הרשתות החברתיות, הפגיעה היא המונית ולעיתים בלתי ניתנת לתיקון.

כמו כן דרש משרת המשפטים תשובות מדוע לא מוגשים כתבי אישום נגד מפרסמי תמונות זוועה בלי טשטוש זהות הנפגע המנוגד לחוק להגנת הפרטיות, כפי שתוקן בשנת 2011 ע"י הח"כים גפני ומקלב.

בשאילתה ביקש לדעת מדוע אין אכיפה של החוק נגד מפרסמי תמונות וסרטונים שאינם מצונזרים הפוגעים בפרטיות הנפגע. ואם כן, כמה תיקים נפתחו בחמש השנים האחרונות, כמה פסקי דין ניתנו ומה העונשים שהוטלו על עוברי החוק?

אייכלר אמר, "מידה אכזרית לפגוע בנפגעים ולהוסיף כאב למשפחות מתוך יצר פרעי לצלם ולהפיץ תמונות זוועתיות המוזילות את ערך חיי האדם בעיני הצופים בתמונות ומכהה את רגשי הרחמים והחמלה ומשחיתה את עדינות נפש האדם".



0 תגובות