נשר מספרד "התנחל" על גג בית ברעננה וסירב להתפנות

    "הסיכונים לפגיעה מאוד גדולים. הוא יכול להיפגע מכבלי מתח גבוה, אין לו מזון בשביל לחיות, הוא צריך את הטבע כדי לצוד. זה לא אזור המחיה שלו"
    ישראל פריי 1 Comment on נשר מספרד "התנחל" על גג בית ברעננה וסירב להתפנות

    נשר פצוע מספרד "התנחל" על גג בניין ברעננה • לאחר מאמצים רבים וטריקים מתחכמים, הצליחו פקחי רשות הטבע והגנים להוריד את בעל החיים ולהעבירו לטיפול בספארי

    "הסיכונים לפגיעה מאוד גדולים. הוא יכול להיפגע מכבלי מתח גבוה, אין לו מזון בשביל לחיות, הוא צריך את הטבע כדי לצוד. זה לא אזור המחיה שלו"
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אורח בלתי צפוי התיישב לו על גג בניין מגורים ברחוב הפרחים בעיר רעננה. אמש בשעות הצהריים גילו דיירי הבניין כי נשר ענק אווה את ביתם למושב קבע, ומסרב להתפנות משם.

    פקחי שמורות הטבע שהוזעקו למקום, במטרה לסייע לעוף הדורס ולהעבירו לטיפול בספארי – כשלו בכל מאמציהם. המומחים ניסו לשכנע את בעל החיים לרדת באמצעות פיתויים כמו בשר טלה, אך עד הבוקר הוא סירב בתוקף.

    הנשר, שנראה פצוע, הגיע, לפי הערכה, מספרד הרחוקה. "הסיכונים לפגיעה מאוד גדולים. הוא יכול להיפגע מכבלי מתח גבוה, אין לו מזון בשביל לחיות, הוא צריך את הטבע כדי לצוד. זה לא אזור המחיה שלו", אמר יואב מילר, מפקח מהשירות הווטרינרי של רעננה.

    הבוקר הצליחו הפקחים להוריד את בעל החיים שהתגלה כנקבת הנשר, והובילו אותה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים לחיות בר של רשות הטבע והגנים בספארי שברמת גן.

    תמונות: עיריית רעננה ורשות הטבע והגנים

    2079444-5



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חוצפה! איפה התגובה שלי???