עלילות רבנות ירושלים: ניסיון להפליל את הרב הראשי

    "במהלך המאבק התגלה כי יש כאלו שאינם עובדים באופן תקין. המאבק נשא בחלקו פרי. חלק מהמשגיחים הסוררים פוטרו, חלק הבינו שצריך לעבוד והרוב המשיך לעשות את עבודתו נאמנה"
    ישראל פריי 1 Comment on עלילות רבנות ירושלים: ניסיון להפליל את הרב הראשי

    תככים ומזימות בלשכות רבני העיר ירושלים: אבינועם קוטשר, ראש לשכת רבה הראשי של העיר חושף כיצד ניסו לטפול עלילה על הרב, לפיה הוא מקבל שוחד תמורת מתן כשרות • האזינו לסיפור המלא

    רבה של ירושלים, הגר"א שטרן
    "במהלך המאבק התגלה כי יש כאלו שאינם עובדים באופן תקין. המאבק נשא בחלקו פרי. חלק מהמשגיחים הסוררים פוטרו, חלק הבינו שצריך לעבוד והרוב המשיך לעשות את עבודתו נאמנה"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז בחירת הרבנים הראשיים לירושלים, רוחשים לשכותיהם דרמות שונות, שמדי פעם עולים וצצים בתקשורת, כשבלב העניינים עומדים חילוקי דעות בין עובדים ואישים שונים השייכת למערכת רבנות העיר ירושלים.

    והנה סיפור שמצליח לשבור אפילו את השיאים של העימותים המוכרים: "בחודשים האחרונים מנהל רבה הראשי של ירושלים הרב אריה שטרן שליט"א מאבק בלתי מתפשר על אמינות ואיכות מערכת הכשרות בירושלים", טוען עוזרו הנאמן של רבה הראשי של ירושלים הגאון רבי אריה שטרן.

    "במהלך המאבק התגלה כי יש כאלו שאינם עובדים באופן תקין. המאבק נשא בחלקו פרי. חלק מהמשגיחים הסוררים פוטרו, חלק הבינו שצריך לעבוד והרוב המשיך לעשות את עבודתו נאמנה".

    עוזר הרב, הלא הוא אבינועם קוטשר גולל ברשת החברתית את העלילה שניסו גורמים מסוימים לטפול עלילה על הרב, ולהחדיר לרכבו חבילת מצות בכדי להאשימו בקבלת שוחד…

    מוטי לביא ביקש לברר את פרטי המקרה, והעלה את אבינועם קוטשר לשידור, לשמוע מפיו את התגלגלות הפרשיה המוזרה. האזינו לראיון:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבוד הרב שטרן ועוזרו הנאמן והמסור לרבו, שיראתו קודמת לחכמתו, והכל לש"ש, ה"ה ידידי הרב קוטשר, המשיכו בעבודתכם להרבות כבוד שמים, ולסלק את העשבים השוטים מהמועה"ד בירושלים. ה' עמכם, אל תיראו.