בדרך לבית הספר עוצרים בפיגוע: כתב אישום נגד המחבלות מרמלה

    השתיים ניגשו לעבר עמדת הבידוק, ולאחר בקשת המאבטח לערוך בדיקה ביטחונית ולבדוק את תיקי בית הספר שלהן שלפו את הסכינים מתיקיהן והחלו לדקור אותו במטרה לרוצחו, ותוך שהן קוראות קריאות "אללה", ואחת הנאשמות צועקת "מוות לכם"
    ישראל פריי No Comments on בדרך לבית הספר עוצרים בפיגוע: כתב אישום נגד המחבלות מרמלה

    לפני כשבועיים יצאו קטינות בנות 14 מרמלה לבית הספר כשסכינים מוסווים בתיקם, והתנפלו על מאבטח במטרה להורגו • בכתב האישום מתואר הוויכוח בין הבנות, האם לבצע את הדקירה לאחר הלימודים או לפניהם

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    השתיים ניגשו לעבר עמדת הבידוק, ולאחר בקשת המאבטח לערוך בדיקה ביטחונית ולבדוק את תיקי בית הספר שלהן שלפו את הסכינים מתיקיהן והחלו לדקור אותו במטרה לרוצחו, ותוך שהן קוראות קריאות "אללה", ואחת הנאשמות צועקת "מוות לכם"
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני זמן קצר לביהמ"ש המחוזי לנוער בלוד כתב אישום נגד שתי קטינות, בנות 14 מרמלה, שדקרו מאבטח לפני מספר ימים בעיר. המאבטח נפצע באורח קל. כתב האישום מייחס להן עברות של ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע והחזקת סכין.

    על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רעות אבירי, החל מסוף חודש ספטמבר 2015, על רקע מתיחות דתית ולאומית נמשכת, החל ברחבי הארץ "גל" של פיגועי טרור רצחניים ואלימים. כתוצאה מגל הטרור נרצחו עד למועד הגשת כתב האישום עשרות אזרחים ואנשי כוחות הביטחון ומאות נפצעו.

    כחודש ימים לפני האירוע, שוחחו הנאשמות על גל הטרור וקשרו קשר להפוך להיות "שאהידות" ולהיהרג כחלק ממלחמה למען הדת, בדרך של ביצוע פיגוע דקירה כלפי יהודים במטרה לרוצחם. ביום 3.2.16, בעקבות אירוע דקירה במהלכו נורו ונהרגו שלושה מחבלים בשער שכם בירושלים ובשל גל הטרור, קבעו הנאשמות להיפגש למחרת כשהן מצוידות בסכיני מטבח כדי לבצע פיגוע דקירה לאומני.

    למחרת, ביום 4.2.16 שאלה אחת הנאשמות את הנאשמת האחרת האם זו מעוניינת לבצע את פיגוע הדקירה כמתוכנן, וזו הציעה כי ילכו קודם לבית הספר ובצהריים יבצעו את פיגוע הדקירה. ואולם, אותה נאשמת שכנעה את הנאשמת האחרת כי יבצעו את פיגוע הדקירה בשעות הבוקר במקום ההליכה לבית הספר. לפיכך הצטיידו הנאשמות בסכיני מטבח אשר נטלה כל אחת ממטבח ביתה, והסתירו את הסכינים בתיקי בית הספר שנשאו עמן.

    הנאשמות צפו לעבר הקניון בתחנה המרכזית בקרית הממשלה ברמלה, והלכו לעברו במטרה לבצע את פיגוע הדקירה 3 פעמים, אך בכל פעם שבו על עקבותיהן כיוון שבמקום נכחו אזרחים ולא חיילי צה"ל. משלא ראו הנאשמות חיילים במקום, החליטו לבצע את פיגוע הדקירה כלפי המאבטח שעמד בכניסה לקניון.

    השתיים ניגשו לעבר עמדת הבידוק, ולאחר בקשת המאבטח לערוך בדיקה ביטחונית ולבדוק את תיקי בית הספר שלהן שלפו את הסכינים מתיקיהן והחלו לדקור אותו במטרה לרוצחו, ותוך שהן קוראות קריאות "אללה", ואחת הנאשמות צועקת "מוות לכם". כתוצאה מהמאבק נפל המאבטח על הרצפה ובעודו מנסה להתגונן המשיכה אחת הקטינות לדקור אותו עד שהשתיים נוטרלו על ידי חייל צה"ל ומאבטח נוסף.

    כאמור, נגד השתיים הוגש כתב אישום לבית המשפט, והן יעמדו לדין על ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע והחזקת סכין.



    0 תגובות