נתוני הזוועה מסוריה נחשפים: תוחלת החיים במדינה צנחה ב – 15 שנה

    "מדיניותו של הנשיא אובמה הינה פסיבית, סובלת מבלבול מוסרי ולא יעילה", נכתב במאמר המערכת של הוושינגטון פוסט, במאמר נוקב נגד שתיקתו של הנשיא אובמה
    שלמה ריזל No Comments on נתוני הזוועה מסוריה נחשפים: תוחלת החיים במדינה צנחה ב – 15 שנה

    מחקר שמתפרסם היום שופך אור על מצבם הבלתי אפשרי של אזרחי סוריה • מניין ההרוגים מתקרב לחצי מיליון איש • 11.5 אחוזים מאוכלוסיית סוריה נהרגה או נפצעה בחמש השנים האחרונות

    פצועים בסוריה • אילוסטרציה
    "מדיניותו של הנשיא אובמה הינה פסיבית, סובלת מבלבול מוסרי ולא יעילה", נכתב במאמר המערכת של הוושינגטון פוסט, במאמר נוקב נגד שתיקתו של הנשיא אובמה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הסורי למחקר מדיניות (SCPR) פרסם היום נתונים מחרידים על מצב אזרחי סוריה, הכורעים תחת מלחמת האזרחים הגובה מהם מחירים כבדים מנשוא. ע"פ המחקר, 1 מכל 10 סורים נהרג או נפצע, ותוחלת החיים במדינה צללה לגיל 55.

    מדובר בנתונים ראשונים מסוגם, אודות המצב בסוריה, מאחר והאו"ם הפסיק לעקוב אחד הנעשה במדינה לפני כשנה וחצי, אז עמד מניין ההרוגים ל 250 אלף בני אדם.

    לפי נתוני המחקר, 11.5 אחוזים מאוכלוסיית סוריה נהרגה או נפצעה בחמש השנים האחרונות. ולעומת תוחלת חיים ממוצעת שעמדה בשנת 2010 על גיל 70, בשנה האחרונה צלל ממוצע תוחלת החיים לגיל 55 בלבד.

    מניין הקרבות מתקרב לחמי מיליון איש, שמתוכם 400.000 נהרגו כתוצאה ישירה מהלחימה הממושכת, ועוד כ – 70.000 מתו בשל ליקויים בתשתיות ומחסור במזון ובתרופות. גם הכלכלה הסורית נחרבה עד היסוד, והנזק המוערך עומד על 255 מיליארד דולר.

    המחקר מעורר הדים נרחבים בעולם, וקריאות של מובילי דעת קהל ופרשנים למדינות העולם להפסיק עם אוזלת היד וחוסר המעורבות אל מול הטרגדיה האנושית הקשה, הנמשכת כארבע שנים באין מפריע.

    "מדיניותו של הנשיא אובמה הינה פסיבית, סובלת מבלבול מוסרי ולא יעילה", נכתב במאמר המערכת של הוושינגטון פוסט, במאמר נוקב נגד שתיקתו של הנשיא אובמה לנוכח התקיפות הרוסיות בסוריה.



    0 תגובות