דרשו בכינוס לעידוד ההלכה, בהשתתפות הגה"צ רבי אלימלך בידרמן

    ישראל פריי No Comments on דרשו בכינוס לעידוד ההלכה, בהשתתפות הגה"צ רבי אלימלך בידרמן
    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תכונה והתרגשות באשדוד לקראת כינוס התחזקות והתעוררות ללימוד ההלכה בפרט והלכות תפילה בפרט, בראשות רבני הקהילות שליט"א והמשפיע החסידי המפורסם הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א שיישא את המשא המרכזי באירוע.

    הכינוס מתקיים בשעה זו בבית המדרש דחסידי ויזניץ, ברח' בעל הנס בעיר, לרגל תחילת לימוד הלכות תפילה בסדר הלימוד של 'הדף היומי בהלכה'.

    הכינוס שנערך על ידי 'דרשו', בראשות רבני הקהילות בעיר, ובנוכחות עשרות ראשי ישיבות, מורי צדק ויושבי על מדין, יחד עם מאות אברכים ובעלי בתים, מכל הקהילות, העדות והחוגים, אשר מתאספים יחד לכינוס ההתחזקות.

    לצד המשא המרכזי שיושמע מפי המשפיע המפורסם הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, ישמעו משתתפי הכינוס גם שיעורים קצרים בהלכות תפילה מפי רבני הקהילות שליט"א.

    ב'דרשו' מזמינים את כל תושבי העיר והסביבה לקחת חלק במעמד הכביר שיתקיים לכבודה של תורה ולחיזוק לימוד הלכות תפילה.

    יש לציין כי גדולי הדור שליט"א הדגישו זה מכבר, שהתחזקות בלימוד ההלכה, היא התשובה המתאימה והסגולה הטובה ביותר להגנה על הפרט והכלל מפני החרב המשכלת בחוצות הערים.

    מרן ראש הישיבה בעל אילת השחר הגראי"ל שטיינמן שליט"א, אשר נשאל בנושא התבטא כי לימוד ה'הדף היומי בהלכה "יש בכוחו להביא לחיזוק השמירה על עם ישראל: "פשיטא שחיזוק בלימוד הדף היומי בהלכה יכול להועיל למצב", אמר מרן וכפל את דבריו בזו הלשון: "ברור ופשוט שהצטרפות לתוכנית לימוד הדף היומי בהלכה יש בה תועלת לשנות את המצב שהרי הוא בכלל החיזוק בלימוד התורה שיש בו צורך גדול בעת הזאת".

    לדברים אלו הצטרף גם מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א, אשר התבטא גם הוא באופן דומה ואמר כי "בוודאי שחיזוק בלימוד ההלכה עפ"י סדר הדף היומי בהלכה, עם דברי המוסר של החפץ חיים מגן ומציל בתקופה זו".

    ובעוד המוני לומדים חדשים כבר החלו להצטרף ללימוד הדף היומי בהלכה, הודיעה הנהלת דרשו העולמית כבר בתחילת החורף על מתן מלגות בתקופת החורף הקרוב לכל נבחני הדף היומי בהלכה שיקבלו במבחן 91 או יותר, ללא מכסות ומגבלות וללא צורך בהמתנה כלשהי.

    הצטרפו לשידור החי:



    0 תגובות