נחתם חוזה עם חברה חיצונית שתטפל במבחני ההסמכה של הרבנות

    "בשורה והקלה לאלפי הנבחנים מדי שנה באמצעים מתקדמים תוך זמינות וטכנולוגיה מתקדמת״
    איתי גדסי No Comments on נחתם חוזה עם חברה חיצונית שתטפל במבחני ההסמכה של הרבנות

    אחרי הכרזות, הצהרות וניהול מו"מ, המהפכה יוצאת לדרך • נבחני הרבנות הראשית לא יאלצו להמתין ולהיתקל בסירבול בקבלת תוצאות המבחנים • החברה החיצונית שנבחרה תנהל את מערכת הבחינות באופן מקצועי

    "בשורה והקלה לאלפי הנבחנים מדי שנה באמצעים מתקדמים תוך זמינות וטכנולוגיה מתקדמת״
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שברבנות הראשית לישראל בחרו לאחר מכרז מורכב את החברה שתנהל את מערך הבחינות לדיינות ורבנות את חברת 'מרמנת', נחתם היום החוזה הרשמי במשרדי המשרד לשירותי דת בהשתתפות מנכ"ל המשרד לשירותי דת והרבנות הראשית לישראל, עו"ד עודד פלוס. ויושב ראש חברת מרמנת חיים הופמן.

    בשנים האחרונות עלה באופן עקבי מספר הנבחנים במבחני הרבנות הראשית להסמכה לרבנות ולדיינות שמגיע כיום ל-6000 נבחנים בשנה. בעקבות העלייה התלולה, התקשתה מחלקת הבחינות להשתלט על הכמות הרבה של הנבחנים ובמשך השנים האחרונות התקבלו תלונות רבד מצד הנבחנים על העיכובים הרבים במסירות תוצאות הבחינות שלעיתים אף הגיעו לעיכובים של למעלה משנה וחצי במסירת התוצאות.

    עם כניסתו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו לתפקידו לפני כשנתיים, הנחה את גורמי המקצוע ברבנות לפעול להוצאת שירותי המחלקה לידי חברה חיצונית שתוכל להשתלט על הכמות הרבה של הנבחנים. בהתאם להוראה, עמלו גורמי המקצוע ברבנות הראשית על בניית המכרז המורכב שכלל מאות העמודים והשוקע בו זמן ומחשבה רבה מתוך מטרה להביא את התוצאה הטובה ביותר לנבחנים.

    במעמד חתימת החוזה נכחו חברי וועדת המשנה הייעודית שהוקמה לצורך טיפול בנושא חשוב זה בה היו חברים היועמ"ש לרבנות הראשית, עו"ד הראל גולדברג; מנהל מחלקת הבחינות, הרב רפאל מזרחי ; חשבת המשרד לשירותי דת, הגב' סיגלית פוני; תקציבנית הרבנות הראשית הגב' שרון יגן וכן נציגי לשכות הרבנים הראשיים, הרב יצחק אלחרר ומר פנחס טננבאום וכאמור, נציגי מרמנת.

    חברת מרמנת תטפל בהליך הרישום לבחינה דרך מערכת ייעודית חדשה מתקדמת טכנולוגית, אתר אינטרנט ומוקד טלפוני שיחלו לפעול בעוד כשבועיים. יצוין כי הליך בדיקת הבחינות יישאר ברבנות הראשית ע״י שני בודקים שונים.

    40dbccd03b788477065de57a44143434



    0 תגובות