יריד התיירות מפתיע: על מלון כשר בלפלנד כבר שמעתם?

    קובי פינקלר No Comments on יריד התיירות מפתיע: על מלון כשר בלפלנד כבר שמעתם?
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נפתח יריד התיירות השנתי: משלחות מכ-50 מדינות הכוללות 1600 נציגים זרים נכחו בטקס הפתיחה. בין המשלחות הגדולות השנה: הודו, פיליפינים, פרו, פנמה, ספרד ועוד.

    יריד התיירות השנתי נפתח היום בתל אביב, כאשר כ -1600 נציגים מביאים את דבר התיירות לעם בישראל.

    את הטקס פתח שר התיירות, יריב לוין שדיבר על מאמץ השיווק ואמר כי "אנחנו עושים שינוי מאוד גדול בכל מערך השיווק של ישראל בעולם. אין ספק שהיריד הזה הוא אבן דרך חשובה בתהליך הזה. העובדה שמגיעים לכאן כ"כ הרבה מציגים ואנשים היא הבעת אמון מאוד גדולה במוצר התיירותי הישראלי ואני משוכנע שעם התמדה אנחנו נראה שינוי גדול ונעלה את ישראל למקום גבוה ומשמעותי במפת התיירות העולמית כפי שהיא צריכה להיות".

    יריב לוין

    "אין ספק שלאורך שנים לא נעשה מספיק בנושא", הוסיף השר, "לשמחתי השנה יש לנו תקציב שיווק גדול יותר מבעבר, כמו כן תוכניות ארוכות טווח והתוצאות כבר ניכרות ואפשר לראות את זה היום כאן ביריד".

    דוד מימון, מנכ"ל אל על, אמר כי "שנת 2015 הייתה בדיעבד שנה מאתגרת לתעופה הישראלית ומרגשת עבור אל על בהשלמת אחת הרכישות הגדולות והרחבת צי המטוסים. אנחנו עדיין מהווים את המקום הראשון בהעדפות טיסה, פתחנו את הקו הישיר לבוסטון, חגגנו את השנה הראשונה לכרטיס האשראי 'פלאיי קארד' והכרנו את תכנית קוק פיט לפיתוח יזמות וסטארטאפים.

    במהלך טקס הפתיחה נערכה מחווה ל-150 מובילי התיירות הנכנסת לישראל ששמו את ישראל על מפת התיירות הבינלאומית, אשר הוזמנו ע"י משרד התיירות בשיתוף עם לשכת מארגני התיירות הנכנסת לאירוע הוקרה מיוחד על תרומתם לתיירות בישראל.

    אלי גונן, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל הביא את דבר המלונאים ואמר "אנחנו לא רק מדינת סטארט אפ, אלא גם מדינת יעד לתיירות. אני רוצה להודות לשר לוין על הענקת תקציב חריג שלא ניתן מעולם- מעל 100 מיליון דולר השנה".

    "פנינו לציבור הדתי"

    בפינה אחרת של התערוכה עומד ביתן מרהיב עין של חברת קשרי תעופה. יורם קוטעי מנכ"ל החברה מספר כי פניו אל הציבור הדתי "אנו מארגנים עכשיו סיורים כשרים ללפלנד. הכשרנו בית מלון שלם והציבור שיגיע לשם לא יבין על איזו רמה אנו מדברים. באביב ובקיץ נוציא קבוצות דתיות לאתרים ברחבי העולם וכאן בתערוכה אנו פוגשים את הציבור ומיידעים אותו. התגובות נהדרות", הוא מספר.



    0 תגובות