הקטל בכבישים • צומת שוקת: שלושה נהרגו בתאונה חזיתית

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הקטל בכבישים • צומת שוקת: שלושה נהרגו בתאונה חזיתית
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונה קשה מאוד אירעה אמש (שלישי) בכביש 31, סמוך לצומת שוקת, בה נהרגו שלושה כבני 30 ושלושה בני אדם נוספים נפצעו. ההרוגים הם בני משפחה אחת תושבי הכפר חורה.

    בשעה 22:20 התקבל דיווח במוקד מגן דוד אדום על מספר נפגעים בתאונה סמוך ליישוב חורה. פרמדיקים שהגיעו למקום ביצעו בשלושה פצועים פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותם של שלושה מהם בשטח. שלושה פצועים נוספים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מצבם של שלושת הפצועים מוגדר קשה ובינוני.

    ישראל כץ, חובש בכיר במד"א סיפר כי "הגענו לזירה חשוכה מאוד וראינו שני רכבים מעוכים ובתוכם לכודים, על הכביש שכבו פצועים נוספים, המחזה היה קשה מאוד".

    דניאל אבאסוב מתנדב באיחוד הצלה סיפר כי "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שני כלי רכב. חלק מהנפגעים היו עדיין לכודים במצבים שונים בכלי הרכב. צוותי כיבוי שפעלו בזירה חילצו שלושה נפגעים במצב אנוש וללא דופק ונשימה ובסיום מאמצי החייאה נקבע מותם. כמו כן חולצו מכלי הרכב שלושה נפגעים במצב קשה ובינוני ולאחר טיפול רפואי ראשוני בזירה הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע".

    במשך הלילה, נהג רכב נפצע באורח בינוני כשנפל עם רכבו מגובה לאתר בניה ברחוב החשמונאים בבני ברק. פארמדיקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים.

    יהודה יוסקוביץ מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי ברכב הפוך על גגו בתוך אתר בניה ובתוכו נהג הרכב בהכרה. אזרחים שעברו בסמיכות למקום וראו את הרכב נופל מגובה לתוך אתר הבניה חילצו את הנהג מהרכב ויחד עם מתנדבים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן הנהג פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשבאורח נס הוא בהכרה מלאה וכשהוא סובל מחבלות ופציעות קלות".



    0 תגובות