ברקת נגד השמאל: כאילו אם לא נראה את הבעיה, היא תיעלם

    העירייה סיימה בימים אלה לתת שמות ליותר מאלף רחובות בירושלים המזרחית. בנינו חמש מאות  כיתות באותן שכונות והכל במטרה להביא לשינוי. לפני ארבע חמש שנים 34% רצו להיות חלק מירושלים הישראלית
    צבי הדס No Comments on ברקת נגד השמאל: כאילו אם לא נראה את הבעיה, היא תיעלם

    יצא בתוקף נגד תכניתו של בוז'י הרצוג ה"מבקשת לפורר את  ירושלים, לחתוך בלבה של ירושלים ולהקים עוד ועוד גדרות בתוכה. ההצעות של הרצוג ורמון הן משחק מחבואים"

    "שם לו למטרה שירושלים תעקוף את תל אביב" | רא"ע ירושלים, ניר ברקת צילום: ישראל ברדוגו
    העירייה סיימה בימים אלה לתת שמות ליותר מאלף רחובות בירושלים המזרחית. בנינו חמש מאות  כיתות באותן שכונות והכל במטרה להביא לשינוי. לפני ארבע חמש שנים 34% רצו להיות חלק מירושלים הישראלית
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר הבוקר בכנס ירושלים של 'בשבע' כי "אנחנו חווים היפוך במגמת הדמוגרפיה השלילית. זה כבר ארבע שנים ברציפות שאנחנו רואים עלייה במספר התלמידים בחינוך הכלליוהדתי לאומי". הוא דיווח כי העירייה מובילה תהליך של התחדשות עירונית מואץ בשכונות הוותיקות. "הצלחנו להפוך לשיאנית התחלות הבנייה בישראל למרות הקשיים  שהוצבו בדרכנו".

    הוא יצא בתוקף נגד תכניתו של בוז'י הרצוג ה"מבקשת לפורר את  ירושלים, לחתוך בלבה של ירושלים ולהקים עוד ועוד גדרות בתוכה. ההצעות של הרצוג ורמון הן משחק מחבואים, כאילו אם לא נראה את הבעיה, היא תיעלם. כמעט כל אירוע טרור בירושלים נסגר בתוך פחות משישים שניות. ביקשתי מיד אחרי הפיגוע הכפול בארמון הנציב וברחוב מלכי ישראל להציב סגרים וכתרים על הכפרים והשכונות מהן יצאו אירועי טרור. הבקשה שלי אושרה מידית ובוצעה. המסר שהעובר הוא שככל שהאחריות של מנהיגי אותן שכונות תגדל, התנאים שלהם ישתפרו. נכון להיום נשאר רק כתר אחד בג'באל מוכבאר. הארכנו את יום הלימודים בשכונות במזרח העיר כדי שהילדים לא יצטרפו למעשי הטרור".

    הוא גילה כי העירייה סיימה בימים אלה לתת שמות ליותר מאלף רחובות בירושלים המזרחית. בנינו חמש מאות  כיתות באותן שכונות והכל במטרה להביא לשינוי. לפני ארבע חמש שנים 34% רצו להיות חלק מירושלים הישראלית. יותר ויותר תושבים במזרח העיר מבינים שכדאי להם לשתף פעולה עם החברה היהודית ורואים את זה אפילו באחוז הניגשים לבגרות של הרשות אל מול האחוז ההולך וגדל של הניגשים לבחינות הבגרות הישראלית.."

    ברקת סיים את דבריו בקריאה לעם ישראל לבוא, לחזור לירושלים ולחזק אותה.



    0 תגובות