לפיד: ההתמקדות של הדלי"ם בהתנחלויות פירקה את הברית

    לפיד הזכיר כי הוא בא מבית לאומי (אביו היה מקורביו לבגין ח.ה.) אבל סגל לא נשאר חייב ופלט לעברו ''הרבה זמן לא ביקרת בבית''
    יוסי צלניקר No Comments on לפיד: ההתמקדות של הדלי"ם בהתנחלויות פירקה את הברית

    "אני רוצה לשאול שאלה רטורית: מה יותר חשוב כביש עוקף יצהר או קצבאות זקנה? האם זו לא אחת המטרות של הצינות הדתית?" • "אני מתכוון לרוץ לראשות הממשלה וזה יקרה בקרוב משום שהממשלה הזו לא תצליח להעביר תקציב"

    לפיד הזכיר כי הוא בא מבית לאומי (אביו היה מקורביו לבגין ח.ה.) אבל סגל לא נשאר חייב ופלט לעברו ''הרבה זמן לא ביקרת בבית''
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יאיר לפיד מתפנה בשלב זה מהעיסוק בתקיפת הציבור החרדי, ותוקף את הבית היהודי על רקע העדפותיו את ההתנחלויות.

    בראיון לעמית סגל במסגרת כנס של עיתון בשבע אמר לפיד על פירוק הברית בינו לבין הבית היהודי. "מה שפירק את זה זו ההתמקדות וההעדפה של המגזר. אני רוצה לשאול שאלה רטורית: מה יותר חשוב כביש עוקף יצהר או קצבאות זקנה? האם זו לא אחת המטרות של הצינות הדתית?"

    "הכסף נמצא שם" אמר לפיד בהתייחסו להתנחלויות "יש העדפה של ההתיישבות. של המגזר הדתי. האם לא צריך לקחת בחשבון כאשר זה על חשבון הציבור הישראלי. "אין תחרות מיהו הציבור הכי נאמן למדינת ישראל. לא רק הדתיים נאמנים. יש עוד קבוצות שנאמנות. אין מקום לויכוח הזה. יש בעיה ברגע שהמגזר אומר שהצורך שלו להוביל כל כך חזק עד שמותר לעקוף מימין ומשמאל כדי להגיע למטרה. חייבים להגיע לפשרות."

    על השמועות לפיהם הוא מתחזק אמר לפיד: "עבר לידי חרדי ושאל אותי אם אני חוזר בתשובה כי זה מה שאומרים. אמרתי לו שכן. אשתי מחזירה אותי, וזה הפך לכותרת ראשי באחד האתרים החרדיים".

    יאיר לפיד חזר על תוכניתו לכבוש את ראשות הממשלה ואמר "אני מתכוון לרוץ לראשות הממשלה וזה יקרה בקרוב משום שהממשלה הזו לא תצליח להעביר תקציב".

    לפיד הזכיר כי הוא בא מבית לאומי (אביו היה מקורביו לבגין ח.ה.) אבל סגל לא נשאר חייב ופלט לעברו "הרבה זמן לא ביקרת בבית".



    0 תגובות