מילר דורש: לסגור את ביה"ס הערבי בהר הזיתים

    "כשזרקו אבנים במאה שערים, למרות המחאות נגד זורקי האבנים וההסתייגויות מהתנהגותם, ידעו מיד להביא לענישה קולקטיבית של כל התושבים, "אגד" הפסיקה את התחבורה דרך השכונה, אך שמדובר בעיר העתיקה אין פוצה פה ומצפצף?!"
    ישראל פריי 1 Comment on מילר דורש: לסגור את ביה"ס הערבי בהר הזיתים

    חיים מילר דורש לסגור את ביה"ס ממנו מושלכים אבנים לעבר יהודים המבקרים בהר הזיתים • "כשזרקו אבנים במאה שערים, למרות המחאות נגד זורקי האבנים וההסתייגויות מהתנהגותם, ידעו מיד להביא לענישה קולקטיבית של כל התושבים, וכשמדובר בעיר העתיקה אין פוצה פה ומצפצף?!"

    "כשזרקו אבנים במאה שערים, למרות המחאות נגד זורקי האבנים וההסתייגויות מהתנהגותם, ידעו מיד להביא לענישה קולקטיבית של כל התושבים, "אגד" הפסיקה את התחבורה דרך השכונה, אך שמדובר בעיר העתיקה אין פוצה פה ומצפצף?!"
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" חיים מילר, העביר פניה למספר גורמים בדרישה לסגור את בית הספר הערבי הסמוך ל"הר הזיתים" ממנו נזרקים אבנים לעבר מבקרים.

    כפי שפורסם בשבוע שעבר, שני חברים שנסעו להתפלל ולשפוך את צקון לחשם על קברי צדיקים הטמונים במרומי ההר, הותקפו באבנים כשהגיעו לקטע הכביש שבין הר הצופים להר הזיתים, אזור בו ממוקם בית הספר הערבי. בנוסף, התנפלו עליהם עשרות תלמידים ותקפו אותם באבנים וסלעים ורק בחסדי שמים לא נפגעו השניים בגופם.

    מילר קובל על שלא מאיצים את סיום פרויקט התקנת המצלמות באזור זה, כשהוכח באזורים בהם הותקנו מצלמות, הופסקו ממעשי הבריונות והוונדליזם. כמו"כ פנה מילר לסגן שר החינוך, חה"כ מאיר פרוש, בבקשה לבדוק אפשרות של סגירת ביה"ס או הפסקת תקצובו ע"י משרד החינוך.

    מילר שוחח לאחרונה בנושא עם יו"ר וועדת הפנים בכנסת, חה"כ מר דוד אמסלם, ועם יועץ השר לענייני דת מלכיאלי והתריע בפניהם, כי רק איחוד הטיפול בנושא הר הזיתים ע"י משרד אחד – יכול להביא לפתרון המצב.

    "כשזרקו אבנים במאה שערים, למרות המחאות נגד זורקי האבנים וההסתייגויות מהתנהגותם, ידעו מיד להביא לענישה קולקטיבית של כל התושבים, "אגד" הפסיקה את התחבורה דרך השכונה, אך שמדובר בעיר העתיקה אין פוצה פה ומצפצף?!", התרעם מילר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפסקת התקצוב לבית ספר הערבי? איפה אתם חיים?
      נכון להיום בתי ספר הערביים נוצרים במסגרת מוכש"ר מתוקתבים 100% לעומת 30% במוכש"ר החרדי, זו היא המדיניות של בנט שמשחד את ציבור בוחריו בדיבורים והצהרות בנוגע לבתי ספר ערבים בעוד שעיקר מעיניו נתונים דוקא להרס החינוך החרדי