בת גלים שער: "התחושה לא פשוטה, קשה לשמוע ששורפים ספרי תפילה"

    דוד לזר 1 Comment on בת גלים שער: "התחושה לא פשוטה, קשה לשמוע ששורפים ספרי תפילה"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בת גלים שער אמו של גלעד, אחד משלושת הנערים שנחטפו בצומת גוש עציון ונרצחו על ידי מחבלים פלסטינים, שוחחה הבוקר (ראשון) ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ב'קול חי' על שריפת ספרי הקודש בבית הכנסת לזכרם של הנערים החטופים בכרמי צור.

    "התחושה לא פשוטה, קשה לשמוע ששורפים ספרי תפילה ובית הכנסת, כאזרחים אנחנו רוצים תחושת ביטחון במדינה", אמרה שער.

    למרות העובדה שהיא לא מרוצה מהמצב הביטחוני, שער לא שיגרה ביקורת על כוחות הביטחון והפוליטיקאים, אלא חיזקה את ידיהם, "אני חושבת שאני לא פוליטיקאית, אבל כוחות הביטחון עושים את עבודתם בצורה יוצאת דופן, גם האזרחים עושים מעשי גבורה ואני בטוחה שגם הממשלה יודעת איך מחזירים את השקט והביטחון לאזרחים ואני מקווה שכך יעשו ונחזור לחיים שקטים כאן במדינה".

    לסיום סיפר על יוזמות ההנצחה הרבות לזכרה בנה ולזכר שני חבריו שנחטפו ונרצחו, "יש הרבה עשייה מבורכת, משתדלים לנצל את הכאב ואת החלל העצוב לעשייה מבורכת, יש הרבה יוזמות פרטיות, ואחד מהם הוא בית הכנסת בכרמי צור שכעת חולל על ידי הערבים".

    קודם לכן אמר יהודה וול גבאי בית הכנסת ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "קצת להמחיש את התמונה הבוקר ביישוב, הספרים השרופים שחוללו הונחו בבית הכנסת המרכזי של היישוב, ומתחת נכתב הקינה המצמררת 'שאלי שרופה באש', זאת התחושה, שספרי קודש נשרפים במדינת ישראל זה אירוע חמור ביותר".



    1 תגובות

    מיין תגובות