פיגוע דקירה באשקלון • מחבל דקר חייל ופצע אותו באורח קל

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ No Comments on פיגוע דקירה באשקלון • מחבל דקר חייל ופצע אותו באורח קל
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבל פלסטיני דקר הבוקר (ראשון) חייל ופצע אותו באורח קל ברחוב בן גוריון באשקלון, לאחר שדקר את החייל ניסה המחבל לחטוף את נשקו אך אזרחים וכוחות הביטחון מנעו ממנו לעשות זאת, המחבל נוטרל על ידי כוחות הביטחון ונפצע באורח בינוני.

    ממד"א נמסר כי "בשעה 08:24 נמסר למד"א מרחב לכיש על חייל שנדקר בשדרות בן גוריון סמוך לתחנה המרכזית באשקלון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי והוא פונה לבית חולים ברזילי במצב קל".

    מהמשטרה נמסר כי "הדוקר ניסה לחטוף את כלי נשקו של החייל אך עוברי אורח וחיילים נוספים שהיו במקום ירו לעבר המחבל ניטרלו אותו ופצעו אותו באורח קשה. במערכת הביטחון בודקים אפשרות שמדובר במחבל שדקר אמש אשה ברהט והוא טרם נתפס".

    אמש נפצעה אישה תושבת קיבוץ בנגב, בשנות ה-60 לחייה בשוק העירוני ברהט לאחר שמחבל דקר ופצע אותה באורח בינוני, היא פונתה לבית החולים סורוקה על ידי צוות של מד"א.

    המחבל הצליח להמלט מהזירה וכוחות הביטחון עדיין מנהלים מצוד נרחב אחריו, וכאמור במערכת הביטחון נבדק החשד האם יש קשר בין הפיגוע הבוקר לפיגוע אמש ברהט.

    פראמדיק מד"א גיל אססקביץ שטיפל בפצועה סיפר אמש כי "ראינו אישה כבת 65 בהכרה מלאה, היא התהלכה ובני משפחתה הגישו לה סיוע ראשוני. העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ והענקנו לה טיפול ראשוני תוך פינוי לבית החולים כשהיא במצב בינוני ויציב. היא סיפרה לנו שערכה קניות עם בני משפחתה בשוק".

    מבית החולים סורוקה נמסר אמש כי "אשה בת 65 פונתה מרהט לחדר הטראומה בסורוקה לאחר שנדקרה באזור הצוואר. מצבה מוגדר בינוני והיא מטופלת על-ידי הצוותים הרפואיים בחדר הטראומה", אמרו מבית החולים.



    0 תגובות