שר הביטחון יעלון: "מערכת הביטחון תניח ידה על המציתים"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון יעלון: "מערכת הביטחון תניח ידה על המציתים"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון  התייחס הבוקר (ראשון) לשריפת בית הכנסת בגוש עציון: "מראות ספרי הקודש השרופים ובית הכנסת שהושחת, הם מזעזעים. מי שמחנך לשנאת יהודים, אחראי גם למעשה הנתעב הזה. מערכת הביטחון תניח ידה על המציתים ותדע למצות איתם את הדין".
    אמש אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "נמצה את הדין עם האחראים לפשע שנאה זה. אני מצפה מהקהילה הבינלאומית לגנות את חילול בית הכנסת שהוא תוצאה נוספת של ההסתה הפלסטינית הבלתי פוסקת".

    דוידי פרל, ראש המועצה האזורית גוש עציון‏, אמר הבוקר לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי', כי "אכן מדובר בתחושות קשות, זה לא מפתיע, כי אנחנו יודעים שמדובר בטרור מאורגן ומתוכנן שרוצה להרוג יהודים ולא בוחל בשום אמצעים, מי שרוצח יהודים שורף גם ספרי קודש".

    על מיקומו של בית הכנסת אמר פרל כי "השאלה היא לא איפה בית הכנסת ממוקם, אנחנו לא אמורים לשים שומר ומצלמות על מקום שנמצאים ספרי קודש, מדינת ישראל לא נלחמת בטרור כמו שצריך, רק אחרי אירוע מחפשים את המחבלים, אין לחימה יומיומית נגד ההסתה ואין עשייה הרתעתית משמעותית, והעובדה הזו מביאה עלינו עוד טרור. רצח אנשים ושריפת ספרי הקודש", אמר פרל והוסיף כי "אזרחי ישראל מופקרים והם לא מרגישים שאנחנו נלחמים נגד הטרור".



    0 תגובות