חשיפה • מכתב ועדת הרבנים קורא לתמוך ב'מגה'

    "המגזר החרדי הוא חלק אינטגרלי מקהל הצרכנים של מגה, שלא ניתן להתעלם ממנו. אני מודה לגורמים במגזר החרדי שנענו לפנייתנו, הבינו את המצב שבו שרויה הרשת, ונרתמו במיוחד לטובת העובדים"
    איתי גדסי 2 Comment on חשיפה • מכתב ועדת הרבנים קורא לתמוך ב'מגה'

    אמש חשף אתר 'קול חי' את המגעים המתקדמים בין 'מגה' לוועדת הרבנים • כונסי הנכסים הבהירו כי אינם קשורים עוד לרשת AM-PM • הערב, הרבנים מסירים את החרם ואף קוראים לעמוד לימין עובדי הרשת • בפנים: המכתב בפרסום ראשון

    צילום: Lior Mizrahi/Flash90
    "המגזר החרדי הוא חלק אינטגרלי מקהל הצרכנים של מגה, שלא ניתן להתעלם ממנו. אני מודה לגורמים במגזר החרדי שנענו לפנייתנו, הבינו את המצב שבו שרויה הרשת, ונרתמו במיוחד לטובת העובדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התייעצות עם גדולי ישראל, וקבלת אישורם להסיר את החרם מעל רשת "מגה", ועדת הרבנים לענייני השבת חתמה על מכתב, לפיו הוסר החרם מעל הרשת.

    אמש חשפנו כאן ב"קול חי" כי נאמני מגה שיגרו מכתב לועדת הרבנים, בו התחייבו לשמור את השבת ברשת מגה, זאת על מנת להעלות את מחיר החברה לקראת מכירתה.

    בוועדת הרבנים אמרו היום ל'קול חי' כי החרם יחזור אם הרוכש לא ישמע לתנאים שסוכמו ויחליט לפתוח בשבת.

    'קול חי' חושף לראשונה את המכתב, הצפוי להתפרסם מחר בעיתונים החרדיים. בין היתר נכתב בו: "וועדת הרבנים קוראת לעם מקדשי שביעי לחזק את אחינו בני ישראל הנאמנים לשמירת השבת, אלפי עובדי החברה".

    9f10849cb547b62ba972048943fd42d5

    כזכור, רשת "מגה" המונה כ – 128 סניפים ברחבי הארץ, הוחרמה ע"י הציבור החרדי בהוראת גדולי ישראל. החרם החל בשנת 2008, לאחר שדודי וייסמן, בעל השליטה בחברה, רכש את AM-PM. המהלך גרר את 'מגה' לסגירת חנויות "שפע שוק", ולטענת רבים, היווה את נקודת המפנה במצבה של אימפריית המזון, שהידרדרה עד כדי חדלות פירעון וכינוס נכסים.

    עו"ד אודי גינדס, נאמן מגה, אמר היום: "אנחנו שמחים על ביטול החרם החרדי על רשת מגה וחנויות זול בשפע, זו אחת מהמטרות שהצבנו לעצמנו לצורך הבראת הרשת והעמדתה למכירה. המגזר החרדי הוא חלק אינטגרלי מקהל הצרכנים של מגה, שלא ניתן להתעלם ממנו. אני מודה לגורמים במגזר החרדי שנענו לפנייתנו, הבינו את המצב שבו שרויה הרשת, ונרתמו במיוחד לטובת העובדים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מהרגע שהם החליטו שהם שומרי שבת הגלגל התהפך 180 מעלות