מדהים • הרב רונצקי רצה להציל אחרים והציל את חייו שלו

    מקורביו של הרב רונצקי סיפרו כי שום דבר לא העיד על המתחולל בבטנו של הרב. הוא חש בטוב, ולא היה כל סימן כי הוא חולה
    ארי וידר No Comments on מדהים • הרב רונצקי רצה להציל אחרים והציל את חייו שלו

    רב הצבאי הראשי לשעבר הרב אביחי רונצקי ביקש לתרום כליה אחת משתי כליותיו באמצעות עמותת מתנת חיים של הרב ישעיהו הבר • הוא עבר סדרת בדיקות, אלא שאז התגלה לתדהמתו כי הוא סובל מגידול בבטנו

    הרב אביחי רונצקי זצ"ל
    מקורביו של הרב רונצקי סיפרו כי שום דבר לא העיד על המתחולל בבטנו של הרב. הוא חש בטוב, ולא היה כל סימן כי הוא חולה
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חשב שהוא תורם לאחרים, אבל תרם דווקא לחייו: הרב הצבאי הראשי לשעבר הרב אביחי רונצקי ביקש לתרום כליה אחת משתי כליותיו באמצעות עמותת מתנת חיים של הרב חיים הבר.

    כל תורם כליה נדרש לעבור סידרת בדיקות מרובה על מנת לבחור את כשירותו והתאמתו לשמש כתורם כליה. כך היה גם עם הרב אביחי רונצקי. הוא עבר סדרת בדיקות, אלא שאז התגלה לתדהמתו כי הוא סובל מגידול בבטנו.

    מקורביו של הרב רונצקי סיפרו כי שום דבר לא העיד על המתחולל בבטנו של הרב. הוא חש בטוב, ולא היה כל סימן כי הוא חולה, וכי אילולי הבדיקות שערך לקראת תרומת הכליה, סביר להניח שהמחלה לא הייתה מתגלה בהקדם.

    המקרה שהתגלה בימים האחרונים הביא את הרופאים להתחיל כבר היום בטיפול למיגור המחלה, כאשר בשלב ראשון צפוי הרב לעבור ניתוח להסרת הגידול ובהמשך צפוי לעבור סדרת טיפולים למיגור המחלה כליל.

    הרב ישעיהו הבר מעמותת מתנת חיים אמר: "אני בפתח חדר הניתוח בבילינסון. הרב אביחי רונצקי נבדק לתרומת כליה בהתנדבות וגילו אצלו את המחלה הנוראה. בזכות טוב ליבו חייו ניצלו".



    0 תגובות