הלילה: הגמר הגדול של 'ביד הלשון בחברותא'

    כבוד לבזק להיות חברת התקשורת המובילה בציבור החרדי שמקדמת את ערכי התקשורת הכשרה והנקיה מתוך הבנה לאורח החיים והצרכים הייחודיים של המגזר החרדי
    יוסי אשר 2 Comment on הלילה: הגמר הגדול של 'ביד הלשון בחברותא'

    שעשועון שמירת הלשון של בזק מסכם את עונת החברותות עם שיא השתתפות • 8 החברותות המצטיינות של העונה יתייצבו בפעם האחרונה לתחרות ראש בראש על הפרס הגדול: טיסה בחברותא לקבר החפץ חיים

    צילום: יהודה גרובייס
    כבוד לבזק להיות חברת התקשורת המובילה בציבור החרדי שמקדמת את ערכי התקשורת הכשרה והנקיה מתוך הבנה לאורח החיים והצרכים הייחודיים של המגזר החרדי
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה משלושה חודשים מוצלחים של שעשועון 'ביד הלשון – בחברותא' של בזק, מגיע רגע גמר העונה עם מספר שיא של משתתפים, מאזינים לתכנית, צופים בשידורים החיים, פותרי החידות בעיתונים ובשאר פעילויות השעשועון של בזק שנועד לחזק את נושא שמירת הלשון ושמירה על שפה נקייה.

    המשאבים הרבים שמשקיעה בזק מידי שנה לקידום ערך שמירת הלשון ועידוד תחרות והצטיינות במגזר החרדי, הם כבר עניין של מסורת. גם השנה השקיעה בזק משאבים רבים על בעונת החברותות של שעשועון שמירת הלשון ששודר ברדיו קול חי בשיתוף פעולה עם אתר בחדרי חרדים ורשת קו עיתונות דתית.

    בעונת החברותות התמודדו מידי שבוע 5 חברותות על שאלות בתחום שמירת הלשון, וזכו בסכומי כסף גדולים, בשוברים ומתנות יוקרתיות.

    כאמור, הלילה ב21:00 ישודר פרק הגמר שבו יתמודדו שמונה החברותות המצטיינות של העונה, שענו הכי הרבה תשובות נכונות בפרקים השונים. שלב הסיום יחולק לשלבים של רבע גמר, חצי גמר וגמר. במסגרת השלבים החברותות יתחרו זו מול זו בשאלות מורכבות בהלכות שמירת הלשון.

    החברותא המנצחת של העונה תזכה בפרס הגדול – טיסה בחברותא לקבר החפץ חיים, כולל טיסות, שהות, מדריך טיולים צמוד ועלויות נוספות.

    בחברת בזק שפרסה את חסותה על פעילות שמירת הלשון מזה קרוב לעשור, מתגאים בנתוני ההשתתפות ששברו את שיאי העונות הקודמות ואומרים כי ". ההתלהבות וההשתתפות הערה בעונת החברותות של פעילות שמירת הלשון הוכיחה את עומק ההיכרות של בזק עם מאפייני הציבור החרדי. נמשיך לפעול לקידום ערכי שמירת הלשון באמצעים השונים"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הגמר צולם אתמול !!!!ביום שני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      זה לא יהיה בשידור חי!!!!!!!!!!!!!!
      מי שלא מאמין שיקשיב לערב חי!!!!!!111